HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Inloggningen faller bort
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/11/06 :  11:48:21  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Varför faller min inloggning bort ? Händer ibland helt obefogat
och om jag stänger ned fönstret och öppnar upp det igen så är
jag inloggad igen.

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/11/06 :  15:00:51  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Jag tror du hamnar på Hififorum2 , det händer mig när jag e på fassans dator o ska öppna Pm sidan men inte hemma.

Har provat att tömma cachen o efter många om o men så fungerade det.
Men här hemma så hamnar jag på 2:an när jag klickar i nåns signatur där länken går till forumet. Alltså blev länken skapad när 2:an var med i namnet.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/06 :  16:36:24  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Hjälper det inte om du har automatisk inloggning? Eller har du fler hifinördar i familjen? :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/11/06 :  21:22:42  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Nu verkar det som om problemet har försvunnit, skumt.

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/11/06 :  21:41:00  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Händer mig oxå ibland. Får stänga ned Explorer och öppna igen. Ibland så går det, annars så får jag logga in "uppe i hörnet" för att komma igång...

M
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/11/06 :  22:00:58  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Skumt och skumt, Brewitz har jobbat med detta idag...

Den enda förklaringen jag har att ge (den kan vara helt fel...) är att det har göra med hur cookiesarna sätts. Vi sätter dem på servern istället för på klienten och därmed blir det lite konstigt om man hoppar mellan www.hififorum.nu och www.hififorum.nu. Brewitz har rensat länkarna i dtabasen på www2-referenser så vi går mer och mer över på www och därmed skall problemen minska.

Ett annat stort problem som kvarstår är vår mailserver. Jag får snart magsår på det där...

Men skam den som ger sig./Per


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/11/06 :  22:46:38  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Ta det lugnt nu Pac magsår låter inte kul Delegera för
tusan Brewitz verkar göra ett bra jobb

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2005/11/07 :  00:27:02  Show Profile Send hal a Private Message
Jag blev utloggad varje gång tidigare när jag klickade på "Active topics" direkt efter inloggningen. Fick alltid logga in två gånger.

Jag ändrade då till adressen www.hififorum.nu , istället för www.hififorum.nu som jag hade under favoriter och då försvann det här fenomenet.

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

pak
Member

1572 Posts

Posted - 2005/11/07 :  18:24:37  Show Profile Send pak a Private Message
vad är det för skillnad mellan www och www2 egentligen?
vilken bör man använda?

-----------OBS------------
Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/11/07 :  19:07:10  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Du SKA(bör) använda www.hififorum.nu (www2 var endast en nödlösning under bytet av ISP)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000