HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Problem med glapp i försteg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2005/11/01 :  21:13:23  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message
Jag har problem med en glappande sockel till ett likriktarrör i mitt försteg.

Någon som kan tipsa om var jag kan fixa detta i Skåne, och allra helst i Malmö-området.

Vill helst undvika att skicka iväg försteget 3-4 veckor om det går.

Tacksam för alla tips, Calle

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/11/01 :  22:30:34  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Jag såg Johan's bildtråd från ljudprodukter i Malmö. De har ett rörlager så de kanske kan fixa din hållare också?

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=44575&whichpage=2


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2005/11/02 :  19:52:03  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message
Tack för tipset!

Jag får sticka dit med det, Kalle är en klippa. Tyvärr får jag nog räkna med några tysta veckor för han gör väl inte jobbet själv.

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000