HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Var hittar jag Audiomagic i Sverige?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2005/11/01 :  10:55:13  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message
Som sagt: Vilka saluför Audiomagic i Sverige? På audiomagics hemsida finns det länkar till Svenska återförsäljare, men ingen av dem har Audiomagics produkter på sina hemsidor. Hur är det i Danmark? Finns Audiomagic Genta att få tag på i Helsingör eller i Köpenhamn?

Jag misstänker nämligen att jag blir tvungen att köpa ett par lägre högtalarstativ (ca 50cm), och Audiomagics stativ ser riktigt fina ut. Någon som vet priset på "Genta" föresten? Ett annat alternativ är Solid Techs stativ...


Snoogens

Edited by - Ranefjord on 2005/11/01 10:56:27

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/11/01 :  13:14:53  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Det är en typisk produkt som bara tas in lite då o då , gärna på beställning. Så du får helt enkelt beställa i så fall.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2005/11/01 :  13:20:32  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message
Ok. Någon som har ca-priser då? :)

Snoogens
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/11/01 :  13:33:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Tror inte att SolidTech stativ passar designmässigt till dina 3a

Hittade nåt danskt pris på 1550:- DRK. Antar att det är styckpris.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2005/11/01 :  13:42:36  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message
Kanon bra. Tackar! =) Jag tror inte att Solid Tech + R3a blir helt tokigt faktiskt, men vi får se. Det är ganska svårt att hitta riktigt snygga/matchande stativ till ett bra pris. Mina Empire RC24 gillar jag skarpt, men tyvärr. De är för höga.

Snoogens
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2005/11/01 :  14:45:32  Show Profile Send Manga X a Private Message
Jag vet att Dennis Hifi säljer Audio Magic.
Till ganska vettiga priser också!

www.dennis-hifi.se

Lycka till med stativen!!!



Mvh Magnus Eriksson
Go to Top of Page

JohnB
Member

182 Posts

Posted - 2005/11/04 :  23:50:14  Show Profile Send JohnB a Private Message
Hade själv ett par Genta XL, när jag köpte dessa för två års sedan så hade inte ens Dennis dessa utan jag beställde direkt från en Dansk hifibutik. Med frakt så kostade dessa ca 3800 inklusive frakt om jag minns rätt.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000