Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 15:47:56
|
Hejsan igen ! Jag åkte med Pågatågen från Malmö till Ängelholm igår. Lämnade tillbaka svägerskans bil vi fick låna för att kunna komma hem mitt i natten efter vår resa från Frankrike. Se "världens sämsta bil"
Jag sätter mig som jag brukar i den underbara "tysta kupén"
Inte för första gången så börjar mobilerna ringa följt av ena halvan av ett samtal Fy F*****N vad trött jag är på "Nokia Tune" !!!
Vänliga ord såsom "det skulle vara trevligt om ni kunde sätta mobilen på "tyst" och gå ut och svara" hjälper föga
Har provat att sjunga högt och illa en gång när snubben mittemot pratade med någon om ditten och datten, men då är jag ju bara lika jobbig
Prata på som bara den, men inte just i den enda, lilla kupén på hela långa tåget som råkar vara reserverad för folk med allergier mot både doft och ljud
Härmed lägger jag ut en beställning på en så´n där mobilstörare som ser ut som en telefon men stör ut alla samtal inom en radie på 10 meter eller så
Förbjudet Ja, Bra JAAAAA !
M
Ps, Jag skulle f*n ta med den när jag går på bio oxå |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben
7949 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 17:38:14
|
Är du en sån som jag som bara pratar med folk ansikte mot ansikte? Vilken tur att jag hittade dig, för jag har ingen att prata med längre. |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 17:57:01
|
Då kan vi ju prata här, Du och Jag
M |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Fimax
Member
530 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 21:14:32
|
quote: Härmed lägger jag ut en beställning på en så´n där mobilstörare som ser ut som en telefon men stör ut alla samtal inom en radie på 10 meter eller så
Var kan man köpa en sådan??? Vill jag också ha |
/filip
|
|
|
Piggen
Member
676 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 21:28:18
|
Jag vill också ha en! Ibland blir man bara sååå trött på mobiltelefoner! |
Indiana Jones är bara en blek kopia av Bröderna Dahl! |
|
|
f95toli
Member
4209 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 21:41:48
|
Om jag inte minns fel så finns de faktiskt att beställa på nätet. Dock är sådana störsändare väldigt olagliga att inneha om man inte har tillstånd.
Ni får väl helt ënkelt gå och sätta er i någon tenta-sal någonstans, där finns det ibland störsändare monterade.
|
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 22:05:20
|
quote: Om jag inte minns fel så finns de faktiskt att beställa på nätet.
Tror man kan köpa i Japan
M |
Mr 500! |
|
|
LarsTokyo
100.000-klubben
776 Posts |
Posted - 2005/10/19 : 22:53:36
|
Det finns säkert här, finns allt du kan tänka dig inom elektronik här. Jag ska be damerna på kontoret leta upp en på nätet. Återkommer med pris om det finns, kanske inte idag då jag drar till Hawaii ikväll. |
Nu i North Carolina, USA. |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/10/20 : 09:45:48
|
Alohaaaaa
M |
Mr 500! |
|
|
Nitram
Medlem i AÖ
1171 Posts |
Posted - 2005/10/21 : 22:55:53
|
Men de va fanken va sur du e då mace... dålig vecka? kan ju nästan tro att du rymt från suragammlagubbj*velinstitutet
Edit: fast jag håller definitivt med dig om bio´n... |
Min anläggning När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla? |
Edited by - Nitram on 2005/10/21 22:57:16 |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/10/22 : 17:33:39
|
Sur ??? Nääääääääääää Inte för sån't. Bara trist att folk inte kan respektera andra i vardagen, trist på samma sätt som när folk idioter parkerar på handikapprutor för att de är lata
Lite sur är jag däremot idag eftersom ryggen behagade paja lite på väg ner i tvättstugan i morse (säkert ett sent resultat av att sitta i Roverhäcken för länge )
Ingen pubafton i Malmö ikväll och kanske inget Malmö besök alls
Ha det BÄST, M |
Mr 500! |
|
|
|
Topic |
|