HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Ny shop (?) - Ihifi
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Gustaf
Member

398 Posts

Posted - 2005/10/17 :  19:02:30  Show Profile Send Gustaf a Private Message
Någon som handlat från

http://ihifi.jetshop.se/

Erfarenheter?


Flyttar tråden till nyheter/Cyber

Edited by - Cyber on 2005/11/05 16:09:03

ninja
Member

2476 Posts

Posted - 2005/10/17 :  19:13:40  Show Profile Send ninja a Private Message
Fråga på prijakt.nu


Made in SFRJ!
First they came;
HD 60 fps
Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2005/10/17 :  20:16:51  Show Profile
Minhembio.com som det numera heter

ihifi.se är det ni ska prata med, hans affär
http://www.minhembio.com/forum/index.php?showuser=18090

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert

Edited by - Martin.M on 2005/10/21 01:18:40
Go to Top of Page

n1o_0
Member

200 Posts

Posted - 2005/11/04 :  15:55:37  Show Profile Send n1o_0 a Private Message
Har själv varit i kontakt med micke som driver IHIFI, väldigt trevlig och seriös kille. Helt klart ett alternativ!
Go to Top of Page

vincent
Member

235 Posts

Posted - 2005/11/04 :  18:20:25  Show Profile Send vincent a Private Message
Jag har handlat en hörlursförstärkare där. Suverän service och mycket trevlig kille att ha och göra med. Snabba leveranser. Kan bara rekomendera.......
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2005/11/05 :  09:17:46  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Det är säkert en bra affär men jag jämförde priser på underlägg de sk.grafitpuckarna med en kula och de var ganska mycket dyrare än en annan handlare jag kollade upp,ca.25 - 26%.
Mvh
Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2005/11/05 :  15:54:22  Show Profile Send DIESEL a Private Message
Neon Park : när man kollar på diverse signalkablar så är det fördel iHifi gentemot den butik du jämförde med ...

Trevligt sortiment verkar det vara iaf

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2005/11/05 :  16:07:51  Show Profile Send Cyber a Private Message
Det är en ny shop, läs nedan vad grundaren skriver på sin hemsida...


quote:
IHiFi startades i Juli 2005. Affärsidén är att ta in högkvalitativ Hi-Fi som inte har stor spridning på den svenska marknaden. Genom att i huvudsak importera produkter konstruerade i Kina kan vi sälja Hi-Fi med kvalitet som motsvarar dubbla, eller ofta mer än dubbla priset i svensk handel.

Väldigt stor del av all Hi-Fi vi finner i de svenska butikerna är helt eller delvis tillverkad i Kina. Det finns mycket bra Hi-Fi att finna i Kina vilket entusiaster i Sverige varit medvetna om ett bra tag och därför privatimporterat. Det finns dock en del fällor att gå i när det gäller privatimport och som konsument måste man sätta sig in i komplicerade leveransprocedurer. Många skickar sina pengar i blindo utan att få någon efterservice när varorna väl anländer. IHiFi ser till att kunden inte behöver ta reda på mer än vilken produkt han helst vill ha, det ska vara enkelt att handla. Dessutom har IHiFi kontakt med flera leverantörer för att trygga leveranserna.

Att kunna lämna garantier och ha bra kundsupport efter köpet är ännu ett sätt där IHiFi har möjlighet att vara bättre än de asiatiska konkurrenterna. Vi har en verkstad kapabel att reparera alla probukter vi säljer. Trygghet och ett vänligt bemötande är vad IHiFi vill bli förknippade med!

Mikael Anstrell
Grundare, IHiFi


/Cyber

Edited by - Cyber on 2005/11/05 16:12:21
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2005/11/05 :  20:32:49  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Diesel:Ja det säger jag inget om jag bara gjorde en reflektion ang.puckarna jag har ej jämfört några andra produkter,sajten är fin jag skulle kunna tänka mej att handla där om jag hittade något som är intressant för mig.
Mvh
Go to Top of Page

IHiFi.se
Member

190 Posts

Posted - 2005/11/19 :  16:26:41  Show Profile  Visit IHiFi.se's Homepage Send IHiFi.se a Private Message
Nu har jag fått en användare här på HiFiForum.nu och kan svara på eventuella frågor.

Tack för berömmet Vincent och no1_0!

Driver www.ihifi.se

Compact / Swans / G&W / Xindak / Original / E&T / Yarland
Go to Top of Page

n1o_0
Member

200 Posts

Posted - 2006/01/31 :  02:42:07  Show Profile Send n1o_0 a Private Message
no1_0?! n1o_0 !
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000