HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 Lp-skivor säljes el. bytes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2005/10/04 :  16:17:45  Show Profile Send iroise a Private Message
Jag har en massa vinylplattor till försäljning eller byte. tror att det finns minst 1500-2000 skivor innehållande alltmöjligt t ex opera,Jazz,Pop,Rock,klassiskt,soul mm mm. Har tröttnat på vinylandet. Det kanske är enklare att säga vad som inte finns, schlager, dansband och country. Det finns mycket billiga skivor samt andra som kostar mer. Jag har inga listor och har inte heller tid att upprätta sådana. Vill ni veta priser så får ni först fråga om jag har det ni söker mao jag har inga färdiga priser. Vad det gäller byte så tycker jag att ljud är kul och kan tänka mig att byta in högtalare eller förstärkare bara för den sakens skull. Välkomna att höra av er: stefan@kyrkan.com

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2005/10/04 :  16:42:55  Show Profile Send mace a Private Message
Hejsan och VÄLKOMMEN !!!!! till detta roliga forum

Magnus

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!
Go to Top of Page

ollilaboratories
Member

466 Posts

Posted - 2005/10/07 :  12:00:05  Show Profile  Visit ollilaboratories's Homepage Send ollilaboratories a Private Message
Var finns skivorna, tänkte om man kan komma o kika på vad du har?

mvh//jouni
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000