Author |
Topic |
|
Håkan64
Semester på egen begäran
4574 Posts |
Posted - 2005/09/25 : 13:12:59
|
Detta gör mig vansinnig!! Hur svårt är det att städa efter sig? Det spelar ingen roll var jag har bott så har det varit samma skit. Barnfamiljer, ungkarlar, tjejer eller pensionärer, det verkar vara hopplöst att få dem att fatta.
Man borde införa "tvättstugebeteende" i skolan
Nu ska jag ner och sätta mig i en hörna och skita. Ska bli kul och se hur länge skiten ligger kvar hahahahaha
|
|
ohmega
Member
4651 Posts |
Posted - 2005/09/25 : 13:27:05
|
Ja vet precis vad du menar....jag jobbar som fastighetsskötare i ett "miljonprogram-område". |
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor |
|
|
Merkurius
Member
1750 Posts |
Posted - 2005/09/25 : 13:27:55
|
quote: Nu ska jag ner och sätta mig i en hörna och skita. Ska bli kul och se hur länge skiten ligger kvar hahahahaha
Hoppas att du skämtar Det lär ju inte göra saken bättre. Då kommer ju någon som tycker samma som dig att bli än mer förbannad. |
|
|
Frasseman
Member
279 Posts |
Posted - 2005/09/25 : 13:37:01
|
Håkan64: Gör som jag gjorde... Skaffa egen tvättmaskin, min näst bästa investering efter diskmaskinen, detta trots att jag bor i hyreslägenhet... Men det viktigaste är ju att man trivs där man bor...
Andreas |
Min anläggning |
|
|
Håkan64
Semester på egen begäran
4574 Posts |
Posted - 2005/09/25 : 14:22:33
|
Merkurius: Klart jag skämtar . Ingen hade ändå torkat upp det förrän det var dags för mig att tvätta igen.
Frasseman: Jag har ingen plats på dasset. Jag har funderingar på att kasta ut badkaret och ha en duschhörna, i så fall kunde jag haft en tvättpelare.