HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Danny the dog
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

KingX
Member

586 Posts

Posted - 2005/08/21 :  01:27:39  Show Profile Send KingX a Private Message
ville bara säga för er att dena mästeriflm går nu att köpa dubbeldisc utgåva. dolby digital ES o DTS ES ljudspår
samt engelskt subtitles (för er som vill ha detta)
för 154 kr (inkl. frakt) från cdwow.se

//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/08/21 :  02:19:14  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Det var billigt. Har bara lyssnat lite till soundtracket. Men förväntade mig nog mer Massive Attack. Där av viss besikelse.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

KingX
Member

586 Posts

Posted - 2005/08/21 :  11:27:45  Show Profile Send KingX a Private Message
mm..det är mkt billigt faktistk. Jasså du tycker Soundtracket till filmen är lite tamt. själv har jag inte lagt märke till soundtracket nästan, för jag e big fan av Jet Li och även Luc Besson som regissör. Och jodel säger jag när båda namnen hamnar på samma film.. då vart jag "wohaaa" =)

//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/08/21 :  12:46:38  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Har inte sett filmen som sagt. Det är juh soundtracken som är det roliga ;)
Tyckte kanske inte det var tamt. Men det var inte vad jag hoppats på iaf. Jag visste det inte skulle låta Massive Attack, men man hoppas juh man fått höra fel från de som sagt.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

KingX
Member

586 Posts

Posted - 2005/08/21 :  21:47:08  Show Profile Send KingX a Private Message
hehe.. ja för en sann musiklyssnare kan ajginte tänka mig annat än att soundtracket är det bästa =)
själv äg jar 50/50 älskar verkligen film lika mkt som jag älskar musik =)

//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000