HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Störningarna i natt och i morse
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/08/19 :  10:41:38  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Hej!
När jag vaknade i morse och skulle gå in hos oss så fick jag hjärtat i halsgropen.
Vi råkade ut för störningar i natt och i morse pga av problem hos vår serverleverantör.

Vi har under de senaste 6 månaderna, sedan flytten, haft 100% tillgänglighet och full service från vår server provider. Detta är första gången som störningar hos oss beror på vår provider och jämfört med vad vi är vana vid är det en stor förbättring...


Vi hoppas att denna störning inte skapade några problem för våra medlemmar eller gäster.

Vänligen,
Teamet bakom HiFiForum.nu



// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Llönnblom
Brutal-"Harry" 2005

787 Posts

Posted - 2005/08/19 :  11:00:19  Show Profile Send Llönnblom a Private Message
Uschja ,det var några riktigt jobbiga timmar Trodde först att dom hade spärrat(pga för hög trafik eller nått) hififorum och diyaudio på jobbet.Kom inte in på nån av dom.
Go to Top of Page

patrikpolly
Numera pwrdesign

244 Posts

Posted - 2005/08/19 :  12:44:20  Show Profile Send patrikpolly a Private Message
Sånt händer ibland!
Ingen fara!

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/08/19 :  12:55:19  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
quote:
Uschja ,det var några riktigt jobbiga timmar Trodde först att dom hade spärrat(pga för hög trafik eller nått) hififorum och diyaudio på jobbet.Kom inte in på nån av dom.


Håller med. Visste inte vad jag skulle göra på jobbet från 03.30 och fram till 6.00... PANIK!!!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/08/19 :  13:15:18  Show Profile Send matte76 a Private Message
Jäklar, är du bagare Zalve!! Med de arbetstiderna!!

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/08/19 :  13:21:56  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Bagare ? Näe.. Sa inte att jag började 03.30,,, bara att Servern gick ner då.. Eller om det var 02.30...
Får kolla efter mitt sisat inlägg =)

Skönt att vi rullar igen...
(Kan säga att knaak rullade hela tiden)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/08/19 :  13:40:37  Show Profile Send matte76 a Private Message
Du skrev ju att du inte visste vad du skulle göra PÅ JOBBET från 03.30 fram till 06.00

quote:
Visste inte vad jag skulle göra på jobbet från 03.30 och fram till 6.00... PANIK!!!



- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/08/19 :  14:30:41  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Ja... Under tiden medans HF låg nere,, Så var jag ju tvungen att jobba

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/08/19 :  19:04:46  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
>>> Visste inte vad jag skulle göra på jobbet från 03.30 och fram till 6.00... PANIK!!!<<<

Stackars Zalve Fick du jobba !

W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000