HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 En allmänn ursäkt till Mayro/Tobbe
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2005/08/16 :  12:03:49  Show Profile Send matså a Private Message
Hej

Det var jag som länkade Tobbes fina topic om Resan till Ulf, Ino osv. Till faktiskt.se forumet, för jag tänkte att dom också(det är ju många där som gillar Ino)skulle läsa och ta del. Jag gjorde detta för jag trodde de skulle uppskatta det hela. Men istället så får vissa till det att Tobbe är på en ond mission för att nedgöra Ino, en del inlägg där de nästan gör narr åt hans handikapp(jag blir så förbannad när man hånar o gör narr, eller rättare sagt skall punktera det så kraftigt).

Så nästa gång nån gör en recension på Ino så tänker inte jag länka till faktiskt.se, och om jag skulle göra en recension om Ino på faktiskt.se så skall det vara enbart positiv kritik. För annars hugger vissa direkt och kanske får fram att jag är på ett uppdrag för att nedgöra Ino.

Tyvärr får jag fram tankar på sekt(varför vet jag inte)


Så Tobbe, om man tänker efter så är det hela mitt fel. Förlåt Tobbe.

Min fotosida på flickr

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/08/16 :  12:17:42  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Hej "Matså",

jag förstår att du känner empati och att din mening är att "botgöra" någon orätt som du anser dig ligga bakom. Det är din sak och jag vill absolut inte lägga mig i det.

Men, frågor om Faktiskt.se bör tas där. Så för att inte vi skall bli insläpade i någon förveckling som sker därborta så ber jag dig att sköta denna saken där och inte här.

Vänligen,
Per

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000