HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Thomas Pihl Design?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2005/08/09 :  03:53:14  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Halloj!

Min Jakt på den bästa budgetstativaren pågår för fullt. Budgeten är enormt liten nu, så jag tänkte vänta till årsskiftet för att kanske spendera lite mer då, istället för att kompromissa nu (om inget under sker och ett begfynd dyker upp).

Fick ett tips om Thomas Pihl Design och hans M6 http://www.thomaspihl.se/m6.html

Någon som känner till hans kreationer? Enligt uppgift kostar dessa 3800:- vilket blir lagom pris om ett tag (läs årsskiftet).
Och, ja, jag vet, HFLS-1 skulle passa utomordentligt bra, men jag har inga verktyg och ingenstans att hålla till. Det får bli när jag har fast anställning, garage och en överhandsfräs från Black&Decker

Designen på Thomas Pihls burkar tilltalar mig verkligen; enkelt, snyggt och stilrent. De verkar lagom lättdrivna också (med hänsyn till min lilla Cambridge 340A).


Vad har ni för erfarenheter?

Tack på förhand!
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000