HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Juliette and the Licks ...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2005/08/09 :  01:05:52  Show Profile Send DIESEL a Private Message
fick jag äran att besöka på Sticky Fingers i GBG.

När biljetterna skulle bokas till mig och mina 3 kamrater visade det sig att antalet biljetter inte räckte för oss. Dom sista 2 biljetterna fick jag tag på och ett litet lätt huvudbry uppstod. Vem skall man ta med på den här konserten av polarna ??

Hur som helst så har Juliette Lewis , allas våran lilla stygga flicka ifrån Hollywood (Cape Fear, Natural Born Killers , From Dawn To Dusk) tröttnat på skådespeleriet och valt att turnera med sitt garage-rock band, Och det märks att dom har varit ute o turnerat en hel del det senaste året. Spelningen e ganska tajt o hon dominerar scenen som man har förväntat sig.

Trots att att musiken som låter som en blandning av L7 och Iggy Pop har en del kvar att hämta så är Juliettes framträdande helt lysande. Hon kastar sig vilt fram o tebax på scenen i sin för dagen väldigt ljusgula catsuit !!! o vi som står där bara älskar det här.

All cred för Juliette , 3 getingar för spelningen och 5 is-påsar för att hålla ner bulan i natt ...

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000