Är det någon som sitter på information om A2-2 eller A2-5 så posta det gärna :) Drömde en gång om dessa högtalare och nu skulle det vara kul att ha ett par eller åtminstonde få ta del av lite info om dessa. Kan dom ha tillverkats i början på 80-talet ?
Med mitt dåliga minne så var det en liiiten aktiv högtalare med Ace bass som kunde spela bas som andra småhögtalare bara kunde drömma om :)
Ägde ett par A2-2 i den första versionen med den "mindre" förstärkaren. Man bytte senare till en moddad Nad, kanske bättre men absolut inte roligare!!. Att jag sålde dessa är nog den största hifimiss jag gjort!!. Den var enormt cool (jag hade dom i rött!!) och lät mycket bra med tanke på formatet. Högtalaren hade en Vifa 4,5tums bas med en 5.25 slavbas på baksidan.Högtalaren började säljas 1988. Hittar du ett par köp dom!! (eller maila mig så köper jag)
Har hört A2-2 i Linköping för länge sen.Gulliga mjölkpaket Och vilken djupbas för att vara så små Vi var lite smått chockade över ljudet.Det var inte utan att man letade efter en smyginkopplad subb...Har tyvärr inga data på dom Prova Audiopro forumet för mer info: www.readybb.com/audiopro