HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 AVI S21 MI Laboratory Series Integrated?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/07/01 :  13:12:04  Show Profile Send matte76 a Private Message
Mahler: inte alla (förutom H&M då...) har hyllat Thor som du gör, men jag ska givetvis låna hem om det går.

AVI:n jag har hemma ska jag skriva mer om när jag fått ordning på möbler etc (dvs akustiken) i helgen i den nya lägenheten. Som det är nu ekar det lite väl mycket samt att placeringen av högtalarna inte är optimal ännu.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/07/01 13:13:21
Go to Top of Page

Mahler
Member

1782 Posts

Posted - 2005/07/01 :  13:14:16  Show Profile Send Mahler a Private Message
quote:
men jag ska givetvis låna hem om det går




Ja självklart går det!! Om man verkligen VILL!! Vore en utomordentligt korkad säljare som inte ställer upp med ett låne ex om du är seriös spekulant!!

-----------------------
Tabula Rasa!
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/07/01 :  13:19:36  Show Profile Send matte76 a Private Message
Helt riktigt, även om jag inte har så goda erfarenheter av den butik i Malmö som säljer Thor...men ska göra ett försök.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

pewe
Member

335 Posts

Posted - 2005/07/01 :  17:15:57  Show Profile Send pewe a Private Message
Lycka till med den butik i Malmö som säljer Thor....Var precis där och fick så dålig service så det var skrattretande. Matte: vi kan ta det i ett PM eller telefon om du vill veta mer...
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2005/07/31 :  23:29:25  Show Profile Send Roq a Private Message
Hur gick det Haakan och matte76? Ni hade ju funderingar på denna stärkare. matte76, du skulle väl ha den hemma i början av juli?
Vad tyckte du?
Såg nämligen en annons på hifimagasinet som kan vara intressant om man är sugen på denna stärkare: http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=11406
Go to Top of Page

forken
semester på egen begäran

818 Posts

Posted - 2005/08/01 :  23:30:47  Show Profile Send forken a Private Message
Se till att köpa en MK2 och inte först versionen för den är kass.
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/08/02 :  09:06:05  Show Profile Send matte76 a Private Message
Ja jag hade den hemma ca 1 vecka, den lät bra för pengarna! Men blev helt utklassad av Lavardin IS Reference vid jämförelse, så den blev inte aktuell för min del. Usel fjärrkontroll och mycket okänslig volymstyrning dessutom. Det var MK2-versionen jag hade hemma.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/08/02 09:22:36
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.71 sekunder. Snitz Forums 2000