Ska köpa MP3-spelare med hårddisk. Förutom att det ska vara bra ljud vill jag åxå kunna spela in intervjuer etc. Ipoden kan man köpa till iTalk till. Någon som vet om det är ngt bra? Ett annat alternativ är iAudio X5 som har inbyggd mic och en massa andra schysta funktioner. Skriv gärna vad ni tror om dessa alternativ och kom gärna med andra förslag.
Mvh
Peter W.
Flyttar den till Personlig Hifi, då de flesta mp3spelar trådar brukar finnas där. /Z
"De säger att man ska kasta masken. Vilken mask? Allt jag vill kasta är hatten" Minns inte vem, står att läsa i konvolutet till Uffes 'Kär och Galen'
Nu har jag inte testat själv. Men vad jag har hört så skall Iriver H-120 o H-140 vara riktigt bra på inspelning o den medföljande micen lär också vara helt ok.
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker
Jag har i jobbet köpt in digitala diktafoner som också funkar som mp3-spelare. De är dock i första hand diktafoner (lämpliga för intervjuer) och har rätt lite minne. Olympus DM-20 är modellen. PM:a om du skulle råka vara mer intresserad. /en john med mycke snack på burk