Vad gäller stort ljud så är väl Jmlab ganska grymma.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Mayro: Det ska bli kul att besöka dig och lyssna på dina Infinity... I mina öron ger mina Vienna ett ganska stort ljud som passar perfekt i mitt rum, men allt är ju relativt.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
quote:Vad gäller stort ljud så är väl Jmlab gansa grymma
Nope...
Dom spelar typ "samma" som dom flesta i "storlek"....menar ljudbild...
Ja besök är nyckeln till allt.. Se bara mina egna felsteg i moddandet.. Då dropletten var här så upptäckte jag det. Och har "backat" moddar o fått klart tillbaks "tappat" ljud under resan... Så även jag vart en glad kille efter per100 va här. Och tack vara detta besök så HÖRDE jag vad som vart fel...
Så besöka varann är kanon... Då VET man också vad den andre talar om osv...