HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Jag behöver tips på 12m subkabel.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

RotelPower
Member

525 Posts

Posted - 2005/06/06 :  17:51:28  Show Profile Send RotelPower a Private Message
Jag hade tänkt mig att handla kabel på Elfa och behöver lite tips på lämplig kabel...

Den måste vara böjlig för den ska dras i en smal kabelkanal med skarpa vinklar. Kontakter har jag redan att löda dit men behöver nån bra och billig kabel också.


Tacksam för hjälp.

Advance Acoustic MCD-403 --> Digisnake2 --> Panasonic SA-XR25 --> Ixos Gamma 6003 --> Quad 11L2

Fisksmisk ola
Member

1763 Posts

Posted - 2005/06/06 :  20:19:19  Show Profile  Visit Fisksmisk ola's Homepage Send Fisksmisk ola a Private Message
Högtalar eller signal?

Euroline - T-Amp - DIY
Go to Top of Page

RotelPower
Member

525 Posts

Posted - 2005/06/06 :  20:45:41  Show Profile Send RotelPower a Private Message
Oj då, signalkabel ska det vara.

Advance Acoustic MCD-403 --> Digisnake2 --> Panasonic SA-XR25 --> Ixos Gamma 6003 --> Quad 11L2
Go to Top of Page

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/06/07 :  07:49:31  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message

Titta på kablar för bilstereo, finns färdiga i långa längder eller kan du köpa lämplig längd och kontaktera själv. Det brukar va bra skärm (ofta 2)på dylika kablar för bilar är en störig miljö, dessutom trångt och många vinklar och vrår. Bra priser oxå, rekommenderas.

nyfiken skeptiker
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000