HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Liverpool!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/29 :  11:07:04  Show Profile Send matte76 a Private Message
Wibbe: Nej men du verkar ha fått det? Detta är ett forum, där skriver man saker. Och jag råkar vara intresserad av bla fotboll. Så vet du det noob.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

Wibbe
Starting Member

38 Posts

Posted - 2005/05/29 :  11:12:55  Show Profile Send Wibbe a Private Message
Intresserad av fotboll...då borde du veta att Liverpool FC är bäst i Europa!!!

MVH
Wibbe
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/29 :  11:17:32  Show Profile Send matte76 a Private Message
*lol* på pappret är de det nu men inte i verkligheten. Som du vet (?) kom de 5:a i engelska ligan, dvs 4 lag bara i England är bättre.

Bara för man vinner 1 turnering innebär inte det att man är bäst.
Vinner de ett par år till i rad och engelska ligan nästa år så kan jag hålla med.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

Wibbe
Starting Member

38 Posts

Posted - 2005/05/29 :  11:51:44  Show Profile Send Wibbe a Private Message
De kom femma bara för att de hade otur med skador. Annars hade de plockat ner Chelsea med en halvmiss, eller hur!!!!!

Har du ett bättre sätt än Championes Leauge att avgöra vilken lag som är bäst i Europa?
Poängbedömning?
Vi kanske ska hoppa över Tyskland nästa sommar också?

MVH
Wibbe
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2005/05/29 :  13:17:26  Show Profile Send jonasz a Private Message
matte76: Kaka och Maradona har en annan uppfattning än dig och vad jag vet så gillar de också fotboll...

Jonas

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N148984050529-1126.htm

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N148985050529-1132.htm

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/29 :  20:10:36  Show Profile Send matte76 a Private Message
"De kom femma bara för att de hade otur med skador. Annars hade de plockat ner Chelsea med en halvmiss, eller hur!!!!!

Har du ett bättre sätt än Championes Leauge att avgöra vilken lag som är bäst i Europa?
Poängbedömning?
Vi kanske ska hoppa över Tyskland nästa sommar också"

Det Wibbe skriver är nästan för dumt för att kommentera, isåfall är Grekland Europas bästa landslag eftersom de vann EM. Någon som tycker att de är bättre än Italien, Holland eller Spanien tex bara för de råkade vinna en enda turnering? Tror inte det va...samma sak med Liverpool. Kom femma bara pga skador. Hej och hå, det kan man ju skylla på. Andra lag hade också skador och ett bra lag med bredd ska klara det. De kom femma eftersom de spelade ojämt hela säsongen. Om det berodde på skador eller ej kan ingen veta. Ersättarna är också bra spelare.

Vem bryr sig vad Kaka och Maradona tycker, jag skriver bara vad jag tycker personligen. Bäst i Europa är de inte!! Kolla bara på deras laguppställning, den är sämre än Chelseas, Man U:s och Arsenals i England (men bättre än Evertons) och flera lag i Europa tex Barcelona, Real Madrid, Milan osv har också klart bättre lag. Får Liverpool försvara titeln gör de knappast om det mirakel de utförde i år med sitt totalt sett ganska tråkiga och defensiva spel. Jag står för mina åsikter och förväntar mig inte att Liverpool-fans ska dela dem. Ni är ju allt annat än objektiva tittare.



- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/05/29 20:18:47
Go to Top of Page

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2005/05/29 :  20:26:52  Show Profile Send marbrink a Private Message
Håller med. Liverpool var inte i närheten av att vinna Premier League eller FA Cupen. Det finns tre lag som är bättre än Liverpool bara i England tycker jag.
Dock var det de presterade i CL något otroligt! Men knappast något de kommer att göra om i en nära framtid. Porto vann förra året och inte innebär det att de var Europas bästa lag...
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/29 :  21:01:11  Show Profile Send matte76 a Private Message
Äntligen! Tack marbrink!

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2005/05/29 :  21:06:11  Show Profile Send jonasz a Private Message
Varför ska de spela Champions League om den som vinner ändå inte anses värdig? I år Liverpool och förra året Porto. Om Real Madrid vunnit hade de ju bara varit sååå bra! Måste det alltid vara en väntad och väl etablerad segrare?

Tycker förövrigt att Grekland var värdiga vinnare i EM. Alla andra lag underskattade dem å det grövsta!

Matte 76: Kom ihåg att fotboll är som hifi, det handlar inte bara om att ha de dyraste och bästa komponenterna (spelarna) utan att få dem att prestera bra tillsammans. En dyr spelare med ett prestigefullt namn ska ju ändå passa ihop med alla de andra fina lirarna. Det handlar om balans och Liverpool har en tränare som är suverän på att hitta den rätta.

En orsak till att Liverpool gjort så "dåligt" ifrån sig i Premier League, förutom alla skadorna (11 st samtidigt vid något tillfälle ), kan vara alla nya spelare som inte anpassat sig till spelet i England. Däremot är de, liksom tränaren, väl förtrogna med spelet på kontinenten varifrån de flesta CL lag kommer ifrån.
Hmmm, det kan ju inte stämma heller när jag tänker efter, de hade ju bara tur...

Jonas

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/29 :  21:38:50  Show Profile Send matte76 a Private Message
quote:
Hmmm, det kan ju inte stämma heller när jag tänker efter, de hade ju bara tur..


Detta har jag aldrig sagt, det är din tolkning av mina åsikter. De hade mycket tur (framförallt i finalen, 2 billiga mål, 1 filmning som blev straff, massa missade chanser för motståndarna), men också en hel del skicklighet, framförallt försvarsspelet.

quote:
En orsak till att Liverpool gjort så "dåligt" ifrån sig i Premier League, förutom alla skadorna (11 st samtidigt vid något tillfälle ), kan vara alla nya spelare som inte anpassat sig till spelet i England. Däremot är de, liksom tränaren, väl förtrogna med spelet på kontinenten varifrån de flesta CL lag kommer ifrån


Detta håller jag med dig om, tror succén i Europa beror mycket på alla spanjorer etc (och tränaren då) som är vana vid det spel många lag i CL spelar. I England passar den defensiva spelstilen sämre än i CL, mycket därför kom de först på 5:e plats.

quote:
Om Real Madrid vunnit hade de ju bara varit sååå bra! Måste det alltid vara en väntad och väl etablerad segrare


Har inget med det att göra! Jag tycker det är kul när oväntade lag vinner, Portos seger tex tyckte jag var jättekul! Det är sättet Liverpool vann på som jag inte gillade. Hade Real Madrid vunnit på det sättet hade jag ogillat det precis lika mycket om inte ännu mer, eftersom de har ett mycket offensivt spelarmaterial.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/05/29 21:44:37
Go to Top of Page

Wibbe
Starting Member

38 Posts

Posted - 2005/05/29 :  22:21:27  Show Profile Send Wibbe a Private Message
Liverpool är bäst i Europa, så de så! De har de just bevisat....
Ett bra lag har tur, ett talanglöst lag sumpar chanser fram och tillbaka.

Mer konstuktiv tänker jag inte vara, för nu ska jag dansa Dudek dansen

http://www.liverpoolfc.tv/splash/cl_winners.htm


Sen var straffen solklar!

MVH
Wibbe



Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/29 :  22:29:51  Show Profile Send matte76 a Private Message
quote:
Sen var straffen solklar


En solklar filmning av Gerrard var det och inget annat. Liverpool vann turneringen men är inte det bästa laget i Europa på pappret, vilket är vad jag menar. Inte heller spelmässigt är de bäst, mot Chelsea, Arsenal och Milan tex vinner de max 3 av 10 matcher.

Kommer man 5:a i sin liga är man inte bäst i Europa!

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/05/29 22:30:49
Go to Top of Page

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/05/29 :  23:51:21  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
matte76:

Du har nog lite fel här. Liverpool är det bästa ligalaget i Europa, det spelar ingen roll om de kommit sist i premier league.

Om Sverige vinner VM nästa år så är Grekland Europamästare ändå.. så enkelt är det. Förstår om du är lite bitter men det är mycket trist att du försöker trycka ner oss Liverpool-supportrar.

Hur kul hade det varit om du hade köpt ett par nya högtalare som du är sååååååååååå glad äver att ha haft råd att köpa & gör ett bildreportage,, sen kommer en massa snubbar och klankar ner som F-N på högtalarna.. hög dist & så vidare..

Usch.

Edited by - m_persson79 on 2005/05/29 23:53:12
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2005/05/29 :  23:54:21  Show Profile Send Blue a Private Message
Matte du har rätt, Wibbe du har fel.

: )

Ranking mina herrar, ranking. Liverpool är inte rankade som Europas bästa klubblag. Grekland är inte rankade som Europas bästa landslag. Detta, som Matte är inne på, trots att Liverpool vann CL och Grekland vann EM.

Sedan får man gärna "tycka" nånting annat, men för att få en någorlunda objektiv bild av vem som är bäst just nu så är det solkart FIFA/UEFAs ranking man ska kolla på. En enda turnering som CL eller EM innehåller givetvis för mycket tillfälligheter för att ensam kunna användas som en realistisk måttstock.

Gonatt på er!

: )

PS. Jag tyckte CL-finalen bjöd på fantastisk fotbollsunderhållning, för mig spelade det inte så stor roll vem som vann.

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/30 :  08:09:33  Show Profile Send matte76 a Private Message
quote:
Du har nog lite fel här. Liverpool är det bästa ligalaget i Europa, det spelar ingen roll om de kommit sist i premier league.

Om Sverige vinner VM nästa år så är Grekland Europamästare ändå.. så enkelt är det. Förstår om du är lite bitter men det är mycket trist att du försöker trycka ner oss Liverpool-supportrar.

Hur kul hade det varit om du hade köpt ett par nya högtalare som du är sååååååååååå glad äver att ha haft råd att köpa & gör ett bildreportage,, sen kommer en massa snubbar och klankar ner som F-N på högtalarna.. hög dist & så vidare..

Usch.


Jag hänvisar till vad Blue skrev under ditt inlägg, vilket är ungefär så jag menade. Sen var min tanke inte att klanka ner på Liverpools fans (min sambos bror är mycket hängiven supporter till The Reds, vi har våra diskussioner ibland men jag respekterar hans åsikter och han mina), utan snarare på lagets spelsätt som jag tycker var spelförstörande i (stora delar av) turneringen. Tex i förlängningen i finalen försökte Milan avgöra, Liverpool ville tydligt bara ha straffläggning.

Kommer Liverpool sist i premier league var de den säsongen sämst av de lagen, vilket inte innebär att de behöver vara det ändå, skador tex kan ju mycket riktigt ställa till det, liksom nytt spelsystem, många nya spelare osv. Om Sverige vinner VM och Grekland inte ens går till åttondelsfinaler är Grekland ändå bäst i Europa och bättre än Sverige? Nja...

Liverpool var bättre än de lagen de slog i just de matcherna i just den turneringen, men ska de kallas bäst i Europa måste de dominera under några säsonger som tex Milan gjorde under Van Bastens tid eller Arsenal och Man U gjort under några säsonger i Premier Leaugue, en enda säsong eller turnering räcker inte!

Sen är din jämförelse med högtalare lite annorlunda, visst kan man ha olika åsikter om högtalare men det tillför inget att klanka ner på dina nya högtalare. Smaken är som baken där (alla har olika ljudideal), men jag ville debattera vinnarna av CL och deras spelsätt i turneringen som var defensivt men effektivt. Jämförelsen kan därmed inte göras tycker jag. Gillar man defensivt spel som leder till 0-0 och 1-0 kan man få göra det, men det tror jag inte ens att de mest hängivna Liverpool-supportrarna gör.

quote:
En enda turnering som CL eller EM innehåller givetvis för mycket tillfälligheter för att ensam kunna användas som en realistisk måttstock


Blue: Mycket riktigt!

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/05/30 08:45:03
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2005/05/30 :  09:45:48  Show Profile Send Blue a Private Message
Vilken tossig diskussion! Verkligen!

: )

Wibbe och m_persson79: Anser ni i likhet med era tidigare lustiga exempel då även att Liechtenstein och Portugal är lika bra eftersom dom spelade 2-2 nyligen? Och Norge och Brasilien, är dom också lika bra i fotboll eftersom dom spelade 1-1 i det senaste mötet länderna emellan i VM 98?

???

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2005/05/30 :  11:10:30  Show Profile Send jonasz a Private Message
Är England bra i fotboll? Vad har de vunnit sedan 1966?

Jonas

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2005/05/30 :  11:24:14  Show Profile Send marbrink a Private Message
Jag tycker helt klart Liverpool var värdiga vinnare i CL, men kommer man inte bland de fyra bästa i Premier League så är man inte Europas bästa lag. Eller är de kanske bäst i Europa, men inte topp fyra i England?
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/30 :  11:32:51  Show Profile Send matte76 a Private Message
quote:
Wibbe och m_persson79: Anser ni i likhet med era tidigare lustiga exempel då även att Liechtenstein och Portugal är lika bra eftersom dom spelade 2-2 nyligen? Och Norge och Brasilien, är dom också lika bra i fotboll eftersom dom spelade 1-1 i det senaste mötet länderna emellan i VM 98?


Det kan man undra...

quote:
Är England bra i fotboll? Vad har de vunnit sedan 1966


Jonas: Nej, det är de inte. De har många bra spelare men Svennis och hans företrädare har inte fått de att fungera som ett lag.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/05/30 11:34:44
Go to Top of Page

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/05/31 :  01:30:11  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
matte76:

Trist svar, du missar poängen.
Lägger ner min entusiasm för Liverpools Champions League nu, i den här tråden så klart...

Jag tror du vet vad jag försöker säga. Det handlar inte om ranking, det handlar om titlar.

Skulle man sätta hela fotbollen under mikroskop så skulle det inte finna några liga/cup/SM/EM/VM-mästare.. det är så mycket tillfälligheter.


Matte76:
Du gillar inte att Liverpool vann. Och du verkar vilja göra mycket för att få många att tro att Milan var bättre. Denna tråd handlar om att höja Liverpool till skyarna & du bara gödslar på.

Tror du att någon Italiensk media hyllar Liverpool?
Tror du att någon Engelsk media missunnar dem?

Be real.


PS. Förutom undantag då.. finns säkert nån sur italiensk/engelsk krönikör som inte håller med.
Go to Top of Page

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/05/31 :  01:31:42  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
LIVERPOOL ÄR CHAMPIONS LEAGUE VINNARE... DÄRMED DET BÄSTA LIGALAGET I EUROPA.

Eller är det självutnämna experter som bedömmer det?
Go to Top of Page

lindome
Member

1054 Posts

Posted - 2005/05/31 :  10:12:37  Show Profile Send lindome a Private Message
m_persson79:

Bästa inlägget i tråden på ett par dagar

Hoppas den kan avslutas nu!

Man kan ju inte gnälla på att Liverpool spelar tråkigt - de låter ju Milan göra 3 mål och 1:a halvlek är fantastisk fotboll. Något lag måste ju vara dåligt när det andra är så bra
Andra halvlek är också fantastisk fotboll fast på ett annat sätt.
Som Liverpool-fan kan man inte annat än vara lycklig.
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/31 :  10:25:16  Show Profile Send matte76 a Private Message
Tja, jag vidhåller att Liverpool spelar tråkigt och nästan alla jag känner som kan något om fotboll håller med mig. Att de spelade roligare i finalen än tidigare i turneringen berodde ju på att Milan gjorde 1-0 efter mindre än en minut, så 0-0 kunde inte de röda spela för...när de sen ligger under med 0-3 kan de ju inte fortsätta spela defensivt. Däremot när det blivit 3-3 började de åter spela sin dödgrävarfotboll i väntan på straffar som de vann tack vare att Dudek spelade pajas på mållinjen...den turknutten visste knappast vad han gjorde på Schevchenkos dubbelchans.

Jag har däremot hela tiden sagt att de kan spela offensivt, de visade dem bla första halvlek mot Juve hemma men problemet är att deras taktik är att tråka motståndarna till döds och sen kontra in ett mål. Detta tack vare att tränaren Benitez har valt denna taktik med sitt tillgängliga material. Jag hoppas dock de blir roligare att beskåda nästa säsong eftersom flera nyförvärv är på gång tydligen. Förhoppningsvis offensiva mittfältare och anfallare.

quote:
LIVERPOOL ÄR CHAMPIONS LEAGUE VINNARE... DÄRMED DET BÄSTA LIGALAGET I EUROPA


m_persson79: Du menar att rankingen som säger att Liverpool inte är det bästa laget (nu pratar jag om bästa laguppställningen) är utan betydelse. Hoppas verkligen de är med i nästa års CL så får vi se om det var en tillfällighet att de vann eller ej. Du säger att det handlar om titlar. Om nu inte Liverpool vann ligan hur kan de då vara bäst i Europa? Att vinna en turnering räcker inte, spelar de fem turneringar och Liverpool vinner 3 av dem kan vi börja diskutera, men som det är nu tycker jag flera lag i Europa är bättre. Min vän du är lite väl färgad för att uttala dig. Om det hade varit tex Arsenal eller Man U som vunnit hade du nog hållt med mig...

quote:
Du gillar inte att Liverpool vann. Och du verkar vilja göra mycket för att få många att tro att Milan var bättre. Denna tråd handlar om att höja Liverpool till skyarna & du bara gödslar på


Jag är inte överförtjust i Milan heller (av andra orsaker) men de försökte i alla fall spela fotboll i förlängningen till skillnad från Liverpool som bara var intresserade av att spela av matchen i väntan på straffar...denna tråden handlar inte om att höja de till skyarna, utan är en debatt om sättet de vann på. Om det varit tex Man U som vunnit med samma spelsätt hade jag sågat dem också. Jag har inget emot Liverpool som klubb, på 80-talet när de spelade offensivt med härligt passningsspel och mycket mål gillade jag dem faktiskt.



- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/05/31 11:43:39
Go to Top of Page

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/05/31 :  11:56:20  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2005/05/31 :  12:11:02  Show Profile Send jonasz a Private Message
Tänk om Milan vunnit? De som inte ens är bäst i Italien! Tvåa efter Juventus som Liverpool slog i CL...

Jösses...

You'll Never Walk Alone...

Edited by - jonasz on 2005/05/31 12:11:44
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.49 sekunder. Snitz Forums 2000