HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Lägenhet i Malmö önskas
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/05/25 :  12:01:43  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Usch. Ursäkta att jag måste förpina forumet med sånt här.
Men jag har hastigt och olustigt, antagligen, blivit tvungen att flytta från min lägenhet. Andrahandskontraktet tog slut och antaligen får jag inte behålla den efter den siste. Så det är snabba ryck :(

Om någon har en 1a, 2a eller 3a att hyra ut i Malmö med omedelbar verkan så får ni gärna höra av er (jag spelar inte så högt att grannarna klagar ;)

Men vi håller tummarna.. Kanske får stanna.. Men det ser mörkt ut.

/Fredrik

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/05/25 :  22:19:18  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
Usch då!

Kolla http://www.studentlya.se , där brukar det finnas en del tillfälliga hyresrätter.

Good luck.

Edited by - m_persson79 on 2005/05/25 22:19:31
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/05/26 :  01:49:21  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Sökresultat
Inga annonser hittades som stämde med dina sökkriterier.

Tack iaf Martin ;)
problemet är juh lite att det är kort varsel.. grymt kort.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/05/26 :  01:51:53  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
Ofan.

Jag fick 5 resultat. Under 4kkr då...

Du får väl ta o bo hos Martin & Therese.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000