HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Moddade referenser mot nytt?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2005/05/22 :  18:51:37  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Jag sitter idag egentligen mkt nöjd med mina lätt modifierade KEF Reference 105.4 men är lite nyfiken hur de står sig mot t ex Audio Pro Blue Diamond V2, eller nån annan ny högtalare runt 10K. Vad tror ni, hur mkt får man egentligen hosta upp för att nå välljudet hos en lite äldre prestige högtalare?

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/05/23 :  03:12:50  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
mayday: Med tankte på hur sjukt lite det har hänt med högtalar-utvecklingen så om dina KEF är välkonstruerade så står dom sig nog bra, väldigt bra.

Mina B&W är >30 år gamla och står sig mycket bra mot B&W:s mindre modeller!

pi60 är 27 är gamla.

Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2005/05/23 :  11:06:04  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Det var på ett ungefär det jag trodde. På den tiden då mina högtalare byggdes gjordes det för hand av ingenjörer.(stavning?). Och de låter bättre än de Jmlab jag hade innan.

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000