HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 HiFiForum.nu öppnar "Klubbstugor"...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/04/20 :  23:28:49  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
För att stödja de spirande initiativen till att HiFi-intresserade runt om i Norden träffas så öppnar vi på HiFiForum.nu "klubbstugor".


En klubbstuga är ett forum som enbart kan nyttjas och ses av klubbstugans medlemmar. Till varje klubbstuga finns minst en klubbmästare som ombesörjer att klubbmedlemmar kan komma in och ut ur klubbstugan. Klubbstugan sköts av klubbmedlemmarna och klubbmästarna och HiFiForum.nu lägger sig absolut inte i driften av en klubbstuga.

Vi har i dagsläget tre klubbstugor: Audiogruppen Sydost som förestås av Geldis, Skånska HiFi-sällskapet "eoJeud" som förestås av Vemsom och Audiogrupp Öst som förestås av Cyber.

Det känns väldigt roligt att på detta försiktiga vis stötta att HiFi-intresserade träffas och odlar sitt HiFi-intresse gemensamt och "in real life".

Om det finns fler HiFi-intresserade grupper/klubbar som skulle vilja ha Er egen klubbstuga så kontakta Pac eller postmaster@hififorum.nu så skall vi se vad som kan göras.

Vänligen,
HiFiForum.nu

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/21 :  00:30:09  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Hifipub i Malmö idag.
Extremt lyckat och mycket mycket trevligt!

En perfekt start på eoJeud!!!!
Tack Pac. Synd att du inte kunde varit med. Vi hade trots Pacbrist riktigt trevligt.

Hey ho, lets go!

Mvh en nöjd och mycket glad vemsom!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2005/04/21 :  03:15:45  Show Profile Send Bravo a Private Message
Ett stort steg framåt hoppas jag, finns inneboende möjlighetr i detta.

Bravo
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/04/21 :  08:41:59  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
ASO är iaf glada!

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/21 :  14:24:26  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Första träffen för euJued var i går , på Puben såklart. Det här kommer att bli bra

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Mats h
Member

561 Posts

Posted - 2005/04/21 :  15:50:28  Show Profile Send Mats h a Private Message
Det var en mycket trevlig träff igår på puben och det kommer säkert att generera en del aktiviteter framöver. Tack Fredrik för att du drog igång det.
Mats

Rega P9/Linn Majik CD/Musical Fidelity M3 Nu-Vista/Respons Grand
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2005/04/22 :  12:19:05  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Nu ska jag i ärlighetens namn börja med att skriva att jag inte lusläst alla sidor på HiFi Forum så jag kan vara ute i ogjort väder. Å andra sidan snurrar jag omkring så pass mycket på forumet att jag borde ha sett det jag efterlyser.

Det jag är ute efter är att på en lättfunnen plats i HiFiForum annonsera att det finns regionala klubbstugor. Som jag förstår det, måste man nu veta att de finns för att kunna anmäla sig till dem. Just nu är det ju inga problem eftersom aktiviteten i de allmänna trådarna är så stor när det gäller den regionala verksamheten. Men om ett tag - när det stillat sig - tror jag att det behövs tydligare annonsering.

mvh/ Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/22 :  12:30:44  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Det borde verkligen finnas någon slags listning så folk kan ansöka sitt intresse.
Vi har dock handplockat lite medlemar. Fast det är lätt att glömma någon. Dessutom skall alla få chansen att vara med.

För skåningar (eller folk som gillar att putsa andras slutsteg) som vill vara med i eoJeud så kan man skicka ett litet PM, med namn, ort och intresse (antagligen hifi ;) , men lite mer utförligt). Några rader bara, till mig.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2005/04/22 :  13:11:53  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Jag håller med om att det hade varit trevligt om alla användare på något sätt kan se vilka "klubbstugor" som finns, kanske med en anvisning vem som ansvarar för resp. klubbstuga så att de kan ansöka sig "in" i gänget i fråga.

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/04/22 :  13:18:41  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Tips till Pac är att i signaturen för resp Klubbmästare (f.n. Geldis för ASO) lägga till geografisk information "sydöstra Sverige" eller liknanade.

Kanske även en klistrad (och låst) tråd i HIFI med en lista över vilka audiogrupper som finns och vart samt vem som är ansvarig.

Bör inte vara svårt att lösa göra denna viktiga information lättilgänglig.

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2005/04/22 :  13:39:28  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
En ännu enklare variant är att helt enkelt ha klubbforumen synligt listade bland de andra forumen - även om man inte kan klicka in på dem.

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2005/04/23 :  02:41:19  Show Profile Send Cyber a Private Message
Löste det så här för tillfället

/Cyber
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/23 :  10:44:24  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Jag snattar din signatur Cyber :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2005/04/26 :  08:20:03  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Cyber: Hur lyckades du få in PM-länken i din signatur?

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2005/04/26 :  08:33:59  Show Profile Send Cyber a Private Message
[ url="http://www2.hififorum.nu/forum/privatesend.asp?method=Topic"]PM[/url ]

Kopiera och skjuv ihop yttre klamrar
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2005/04/26 :  08:38:16  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Tack

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2005/04/27 :  22:18:51  Show Profile Send Terminator a Private Message
Nu är vi på gång även i Nerike med omnejd!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000