Det är nog inte många som har undgått min byggtråd och som sagt så letar jag efter ett par snygga stativ till dem. Varför bygger jag inte ett par egna när det säkert är mycket enklare än bygget av själva högtalarna. Jo, jag vill ha ett par stativ i metall.
De jag funderade på var (observera VAR) Atacama R 724 och Empire RC24. Sen tog jag en sväng till ljudmakarn och tittade på dem igår och det första alternativet går BORT. Alltså är Empire min hetaste kandidat för tillfället. Men det måste finnas flera läckra stativ där ute som kan passa... Eller?
alternativet är ju att bygga sånna som mangew byggt...rätt lättbyggda om du måttbeställer från snickeri sen slår dom ju allt, snyggaste som finns enligt mig
"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Sker>> Orginalstativen är lite i överkant av vad jag hade tänkt lägga och dessutom så överrensstämmer inte formen på mina med topp-plattan på orginalstativen helt och hållet.
Haakan>> Nu ger du ett klart tvetydigt budskap . Hur kan två ting vara det "snyggaste som finns"? Jag tycker att Empire är faktiskt snyggare än Mangews stativ, i alla fall till mina högtalare.