HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Jag blir galen.......denna knaak....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/18 :  21:27:38  Show Profile Send mayro a Private Message
i natt lyckades jag få in bilder... sedan så satte jag in att jag skulle loggas in automatiskt och nu kan jag inte komma åt bilderna med mitt logg in namn.. Att det ska vara så knepigt... Hur får man bort automatiska inloggen.....inte på forumet utan till där man lågger in bilderna. För jag får ju inte ut bilder denna vägen.. Kanske gör jag tvärfel...

Driver Mayros hifidagis

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/18 :  23:05:57  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Första tipset. Läs länken i min signatur. Det finns en del matnyttigt. Inloggningen ? Är den i ett ftp program eller IE ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/18 :  23:15:31  Show Profile Send mayro a Private Message
jag har läst. Men jag skrev logga in automatiskt. och då kan jag inte logga in med nick. Vilket leder till att det inte fungerar... inte vet jag varför..
Men hur får man bort den automatiska inloggen utan att få stlaa om datorn till senaste tidpunkten???

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

LarsTokyo
100.000-klubben

776 Posts

Posted - 2005/02/18 :  23:57:48  Show Profile Send LarsTokyo a Private Message
Du kan prova ta bort cookies från din dator. Prova to bort cookies som heter knaak eller hififorum, kan hjälpa kanske?

Nu i North Carolina, USA.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/19 :  00:41:48  Show Profile Send mayro a Private Message
Nu gick det äntligen.. men hur jag gjorde vet jag inte. men nu fick jag i alla fall in den kommande drabbningen mellan mitt gamla Accuphase och en ännu äldre Denon POA 3000A som går högt i klass a... Ska bli skoj att få skriva resultatet här under kommande vecka/veckor....

Tack för suport....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000