HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Saab släpper sin 9-3 sport combi
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

datar
Member

657 Posts

Posted - 2005/02/19 :  19:34:30  Show Profile  Visit datar's Homepage Send datar a Private Message
EngelholmAudio: OM du har haft problem med din 9-5:a kan jag varit orsaken till det då jag jobbade på den fabriken

Vänligen
Johan Linnarsson
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2005/03/01 :  09:07:33  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message

Precis utlagt för Geneve-mässan:
http://www.saab.com/main/SE/sv/model/93_WAGON/index_flash.shtml

Kommer mer i en release 2 framöver.

Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/03/01 :  09:45:39  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Trevligt!

Hoppas bara Saab bättrar på sig vad gäller marknadsföringen och reklambitarna!

Datar: skönt att ha ett namn att skrika om det skulle gå åt pipan...

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2005/03/01 :  11:04:24  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message

Eftersom jag är partisk så tycker jag ändå att mycket av den mest tradionella marknadsföringen är bra. Inte minst om man ser till vad Saab vill vara och hur man vill uppfattas etc.

Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/03/04 :  10:01:38  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Jaha, då har man provsuttit bilen , både på förarsitsen och i baksätet. Den är ganska rymlig inuti och har högt i tak så även de långa får plats ganska bra. Bagageutrymmet är något mindre än 95an men kan nog funka ganska bra ändå. Oooh, vilken skönhet säger jag bara.

Rock And Roll Ain't Noise Pollution!
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/03/04 :  10:17:28  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
MasterOfPuppetz: Fräckt! Får nog åka å test-brumma lite jag också...

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/03/04 :  10:29:17  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Testköra fick jag tyvärr inte eftersom det var ett av de första exemplaren (tror jag), så den är nog mest för uppvisning kan jag tänka mig.

Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2005/03/04 :  17:09:49  Show Profile Send 10 a Private Message
Det verkar rimligt, för produktionen startar inte förrän efter semestern tror jag.
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/03/04 :  17:38:07  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Jag vet faktiskt inte när produktionen startar för jag gör bara mitt exjobb på Saab, eller GM numera rättare sagt.

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000