HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Mirage Omni 260
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kevin Mitnick
Member

570 Posts

Posted - 2004/12/26 :  16:25:01  Show Profile Send Kevin Mitnick a Private Message
Jag går i uppgraderingstankar just nu, och lite sugen på att testa rundstrålande högtalare. Har kollat upp Mirage Omni 260, men ännu inte lyssnat på dem. Läste i ett test att diskanten ev kan vara lite för framträdande men att det ger ett fint och stort ljud i övrigt.

Är det någon här som har erfarenhet av dem, eller stativ modellen Omni 50?

Kevin Mitnick
Member

570 Posts

Posted - 2004/12/27 :  20:10:27  Show Profile Send Kevin Mitnick a Private Message
Ok, det verkar inte vara någon som har erfarenhet att Mirage omni här, men tack ändå
Go to Top of Page

Gottis
Member

89 Posts

Posted - 2005/01/01 :  21:26:03  Show Profile Send Gottis a Private Message
Funderar på samma högtalare. Finns det inte någon som lyssnat på den
Go to Top of Page

loveslave
Starting Member

28 Posts

Posted - 2005/01/02 :  15:48:27  Show Profile  Visit loveslave's Homepage Send loveslave a Private Message
När jag började planera min nya stero för snart ett år sedan provlyssnade jag Omni 50 i butik, och blev väldigt förtjust i dem då. Jag minns tyvärr inte vilka andra de var ställda mot då, så det här svaret kanske inte är mycket till hjälp. I slutändan blev det ett par Klipsch RF35 som frontar i stället, men nu när det känns som att det är dags för satellithögtalare känns Mirage som en trolig kandidat.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000