HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Sentec, service och reservdelar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

oscar-ja
Member

77 Posts

Posted - 2004/12/20 :  22:09:05  Show Profile  Visit oscar-ja's Homepage Send oscar-ja a Private Message
Hej,

Finns det några tips på forumet vart man kan vända sig om man vill ha hjälp med service av Sentec-utrustning? Bäst är kanske om man kan hitta någon entusiast, antingen som gör det professionelt eller som hobby. Hur villiga är hifibutiker på att ge sig på annat än det de säljer?

Vidare undrar jag om det finns några förslag på var man kan få tag på reservdelar till Sentec-utrustning. Jag gissar spontant att det är säljsidorna på Internet man får vända sig till. Med tanke på att det inte säljs så värst mycket Sentec-utrustning krävs det nog mycket tur för att få tag i just de delar man behöver dock :-
Tacksam för svar.

Oscar

Mr Ekan
Member

825 Posts

Posted - 2004/12/20 :  23:44:03  Show Profile Send Mr Ekan a Private Message
Jag tror att ngn på faktiskt.se har kontakt med konstruktören Johan Bernström. Prova att vända dig dit.

MVH

Erik Andersson for president!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000