HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Var hitta Fusk-läder ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2004/12/14 :  18:10:55  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
När man nu så konstaterat att även Sonus Faber brukar konstläder i sina modeller så kan man ju själv tänka sig motsvarande...

Men var hittar man sådant, då gärna sånt som är grovt strukturerat...och inte så slätt/blankt.

Nån som testat snål-temas variant?

/MI

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2004/12/14 :  18:34:20  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message
Jag har ställt samma fråga:

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33174

Nu slumpade det sig så att jag gick in av en slump på en lite lokal butik främst färgaffär i annat ärende, och vad hittade jag där i ett ställ bland vaxdukar mm. Jo konstskinn precis sådant jag letade. Kostade 175:- metern om jag kommer ihåg rätt. Blir att handla där ev. att jag genom en kompis köper äkta skinn till konstskinnspris om jag hittar något bra där.


*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/12/14 :  23:05:03  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Hysfat seriöst TYG-affär har...
Tror jag betalde under 100lappen minus diverse rabatter som var då...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Audio Nicke
Member

306 Posts

Posted - 2004/12/15 :  10:25:40  Show Profile Send Audio Nicke a Private Message
Jupp jag har testat Snål-temas variant och måste säga att den funkar lysande.
Du blir nog inte besviken på den.
Jag kontaktlimmade och funkar fint men se upp så att du inte kladdar...

/N

Stavar som en kratta bara så ni vet;-))
/Nicke
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2004/12/15 :  10:40:38  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
Föll mig aldrig in att söka på "Konstskinn", jag är också ute efter den "nästan äkta" varan...inte fulvarianten med vinylkänsla.

Det får bli tygaffärer.....

/MI

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.59 sekunder. Snitz Forums 2000