HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Hårdvara, recensioner
 Proson?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jonte Myra
Starting Member

1 Posts

Posted - 2002/10/06 :  00:35:55  Show Profile Send Jonte Myra a Private Message
Hmmm... Finns det nån därute som kan informera lite om detta högtalar märke? och då menar jag inte nån som typ jobbar på eller för företaget i fråga, utan nån som kan ge en objektiv bild av märket. De verkar ju vara så satans billiga... men hur sår de sig kvalitets mässigt i förhållande till te.x. Dali, AR, Klipch o.s.v. Man vill ju veta lite om grejjerna innan man handlar :)

Rock On...

Gus
RödaTråden vinnare April-lurare

3570 Posts

Posted - 2002/10/06 :  01:48:28  Show Profile Send Gus a Private Message
Proson har diskuterats tidigare på detta forum,du kanske hittar vad du vill veta om söker på Proson i detta forums sökfunktion(uppe till höger)Jo,jag vet--brukar missa att den funktionen finns jag också.

Gus.
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2002/10/06 :  23:27:57  Show Profile Send cittroman a Private Message
För pengarna får man mkt högtalare och faktiskt så har dom ganska hög nivå på snickerierna.
Komponenterna i delningsfiltrena verkar vara av hygglig kvalitet.
Beror lite på vad man är ute efter, super upplösning i diskanten och bergfast bas får man leta på annat håll men som sagt låter bra för pengarna.

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000