HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Cambridge cd-spelare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kaffemannen
Member

52 Posts

Posted - 2004/11/22 :  14:14:23  Show Profile Send Kaffemannen a Private Message
Har idag fått ett erbjudande från en seriös hifibutik att köpa cambridge D500SE för 1500kr(ny alltså). Dom vill sälja ut dom få ex dom har kvar därav det rabatterade priset. Vet att denna cd-spelare inte är direkt "driftsäker" men jag undrar om det är värt pengarna eller om jag ska spara till något annat senare?

Better to burn now than to fade away.

Edited by - Kaffemannen on 2004/11/22 14:15:30

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/11/22 :  14:24:25  Show Profile Send Ayn a Private Message
Tycker att D500SE är en mycket bra CD-spelare för de pengarna. Jag skulle råda dig att köpa.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Orpheus
Member

970 Posts

Posted - 2004/11/22 :  14:26:25  Show Profile Send Orpheus a Private Message
Köp!!!!
Jag spelade tills igår på en de 300 o den passade bra tillsammans med cantonhögtalarna.
500:an ska ju vara ännu bättre o för den pengen så hittar du inte ens nått begangnat som matchar 500:an(tror jag)
Patrik

Mitt System :http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21660
Go to Top of Page

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2004/11/22 :  15:08:09  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message
Tycker 1500:- verkar som ett synnerligen bra köp. Jag var på god väg att köpa den till ord. pris nästan 4000:- för ett par år sedan.

Om du ej tänker köpa den kan du tipsa mig om var den finns, då jag ska kolla upp en "billigare" stereo till mina föräldrar


*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2004/11/22 :  15:31:58  Show Profile Send MartinH a Private Message
Ja HifiKlubben tar ju 2498 :- för den så 1000:- mindre är ju en bra deal...

/Martin
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/11/22 :  15:48:04  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Den är ytterst tacksam att modda också, bara som info.
http://www.hififorum.nu/artiklar/Bernt_tweakar/CambridgeD500SE/index.htm

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Edited by - Bernt Jansson on 2004/11/22 15:49:33
Go to Top of Page

The Leafs
Member

387 Posts

Posted - 2004/11/22 :  16:12:39  Show Profile Send The Leafs a Private Message
För det priset måste det vara ett av de mest prisvärda köpen man kan göra.

Spelaren har sina brister om man är kritisk, men det har alla andra spelare också i den klassen. Detta är ett, för klassen, mkt bra köp.

"Inget avstånd är för långt för ett vällovligt syfte... exempelvis att se och höra på Quad." - Greensleeves
Go to Top of Page

Kaffemannen
Member

52 Posts

Posted - 2004/11/22 :  18:58:23  Show Profile Send Kaffemannen a Private Message
hehe, jag kommer nog att se över ekonomin och hoppas på att jag kan köpa den, student är fattigt :P
Bernt Jansson , jag har sett dina moddar på just den modellen...vad skulle du ta för att göra samma på min om nu resultatet är lyckat ?

Better to burn now than to fade away.
Go to Top of Page

Harman
Member

721 Posts

Posted - 2004/11/22 :  19:21:46  Show Profile Send Harman a Private Message
Köp den...Det är ett bra köp!

Mvh Dan

*Iron Maiden*
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000