Author |
Topic |
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2004/11/14 : 18:23:40
|
... var ingenting som jag tidigare tänkt på. Visst, återkommande saker som går på rutin, glöms lätt bort.
Inte heller detta år tänkte jag på det,,,Eller ja,,, Faktiskt i Onsdags på vägen till jobbet, så sa de nåt på Radion.
"Just ja", kommer jag ihåg att jag tänkte, men sen föll det bort lika snabbt som jag kom på det.
Igår kväll gjordes det upp plan för det sedvanliga besöket. Dock på annan plats iår.
Det blev en sen kväll igår... Slösurfning på diverse olika intressant musiksidor. Så klockan blev ganska sent innan kudden och huvudet möttes. För att straxt efteråt (kändes det som) vakna av en blöt puss.
Vad får man då se... Jo det vackraste som (snart) gått på denna jord (Lätt jävig), iförd sin bästa klä-upp-sig-body.
Hur trött man än är, så smälter man inför detta. Bara leendet man får tillbaka gör att man glömmer bort ALL trötthet.
Ett fint paket kommer fram... Åh present till mig ?!
"Just ja" Det var ju DET dom pratade om på radion.
Något vi kan använda tillsammans ??! Va kan nu detta vara
Åh vad säger man... Pappas flicka vet vad man ger bort på Fars dag.
Kultiverad från första dagen... Denna flicka lever med musik i kroppen.
Presenten visade vara en riktigt trevlig sak. Tack Ebba! |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
Edited by - Zalve on 2004/11/14 18:25:36 |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2004/11/14 : 18:41:58
|
Så sött (uttalas "tå tött").
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
Roq
RödaTråden Vinnare
2892 Posts |
Posted - 2004/11/14 : 19:22:55
|
Min ettåriga kille hade också varit ute och handlat: en mössa och T-shirtar Hehe, nu ser jag vad som står på din skiva... Jag läste först "Beatles goes Barbeque" och blev överraskad av temat när det nu var Naxos som gett ut. |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2004/11/14 : 19:53:05
|
En mössa är inte fel, nu när man måste ta till vara på Öronen, när den kalla årstiden börjar. |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2004/11/14 : 21:23:20
|
Se där Zalves första fars dag Tjejen verkar ju veta vad farsan behöver Själv fick jag en enkel lättviks-hörlur till datorn, vår lille kisse Vincent bet sönder den förra. Men det må vara förlåtet så länge han inte ger sig på HiFi-prylarna . |
Veckans skiva, här ! |
|
|
|
Topic |
|