HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Medlem i 200-klubben..
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

no_85
Fast i bioträsket men vi gillar honom ändå

824 Posts

Posted - 2002/10/06 :  11:12:50  Show Profile Send no_85 a Private Message
Men vad händer då med dom (mkt.) roliga och (mkt.) personliga kommentarerna under alias'en?
Kommer dom också försvinna, el.?
Jag tycker isf att det skulle vara mkt. tråkigt då det är en sak som skiljer detta forum från andra, och gör det hela lite mer personligt.

Jag vet att #85 ännu inte ännu har en sådan, men är sedan en tid tillbaka "lovad" en sådan .


Mvh
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2002/10/06 :  13:44:20  Show Profile Send whiskyman a Private Message
quote:
Originally posted by no_85

Men vad händer då med dom (mkt.) roliga och (mkt.) personliga kommentarerna under alias'en?
Kommer dom också försvinna, el.?
Jag tycker isf att det skulle vara mkt. tråkigt då det är en sak som skiljer detta forum från andra, och gör det hela lite mer personligt.

Jag vet att #85 ännu inte ännu har en sådan, men är sedan en tid tillbaka "lovad" en sådan .


Mvh



Instämmer, för besökssiffrorna ger en möjlighet till självrannsakan genom att man kanske inte behöver lägga sig i diskussioner där man i princip inte kan tillföra något. Men kommentarerna är mycket trevliga.MvhKristofer
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000