HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Mindy Smith - One moment more (Skivtipset)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fisherking
Member

351 Posts

Posted - 2004/11/01 :  10:56:54  Show Profile Send Fisherking a Private Message
Av någon anledning postar jag 95% av alla mina inlägg i den här avdelningen. Säger väl en del om vart jag lägger mina pengar.

Vet inte hur många av er som hört denna skiva då den inte verkar vara släppt i Sverige.

Själv är jag helt såld. Så otroligt vackert och så fruktansvärt bra melodier. Mindy hamnar i Singer/Songwriter - Country light facket. I USA verkar hon tillhöra Nashville samlingen vilket känns lite orätvist då det känns mer pop än country.

Bra röst, bra melodier och bra ljud på CDn gör denna skiva till ett måste för alla som gillar musik med en akustisk feeling.

Se mer på
www.mindysmith.net där man också kan beställa skivan för $15. Nu vet jag inte hur det funkar med frakt osv. Jag köpte mitt ex. på HMV i London.

Har inte hittat den på några webbshoppar i Sverige.

Skall ni köpa en skiva ohörd i år är det den här.

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2004/11/02 :  19:46:17  Show Profile Send hal a Private Message
quote:
Bra röst, bra melodier och bra ljud på CDn gör denna skiva till ett måste för alla som gillar musik med en akustisk feeling.

Precis vad jag gillar
Tack för tipset, uppskattas. Skall kolla upp denna skiva.

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000