HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Problem...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

x8668k
Member

118 Posts

Posted - 2004/10/27 :  17:13:51  Show Profile  Visit x8668k's Homepage Send x8668k a Private Message
Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen.
Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom min bil som jag såg att konen på den vänstra 6x9” högtalarelementet i hatthyllan var helt intryckt, och är antagligen därför det har låtit lite mysko när jag spelat musik i bilen, så måste jag lämna in det eller är det nått jag kan laga själv?


Guldfiskminne...

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2004/10/27 :  17:19:41  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Fokus på det som är viktigt :)

Har sett "den" i några olika varianter beroende på Intresse, rost på bakskärmen om man är intresserad av bilar tex.

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

x8668k
Member

118 Posts

Posted - 2004/10/27 :  17:21:03  Show Profile  Visit x8668k's Homepage Send x8668k a Private Message
Precis, var ju tvungen att få den att passa in här på hififorum så jag ändrade den lite.

Guldfiskminne...
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2004/10/27 :  17:23:36  Show Profile Send matte76 a Private Message
skaffa ny brud och ny högtalare...

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

gromit
Member

731 Posts

Posted - 2004/10/27 :  17:26:38  Show Profile Send gromit a Private Message
Vi skulle ju söka först kom vi överrens om...

http://forum.740klubben.se/viewtopic.php?t=13515&postdays=0&postorder=asc&start=0

/Gr.

Mark Levinson No 39 -> Krell FPB-200c -> Ino Audio pi60s
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2004/10/27 :  19:18:14  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Tur att hififorum finns där man kan ta upp dom viktiga frågorna här i livet!

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

Mikaell
Member

1046 Posts

Posted - 2004/10/27 :  20:49:38  Show Profile Send Mikaell a Private Message


/Mikaell.
Go to Top of Page

x8668k
Member

118 Posts

Posted - 2004/10/28 :  00:27:52  Show Profile  Visit x8668k's Homepage Send x8668k a Private Message
gromit: jag är Alfa nerd, inte traktor nerd.

Guldfiskminne...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.62 sekunder. Snitz Forums 2000