HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 CD förvaring
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/11/25 :  20:45:46  Show Profile Send Ayn a Private Message
SÅ vill jag ju ha det! Är designen tillgänglig, Loopen?

Hur mycket gick det hela på till slut?

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2004/11/25 :  20:58:12  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message
den var snygg Loopen!

tror själv jag ska satsa på Benno. verkar praktiskt och billig.

kör nu med 4 ställ där skivorna är placerade horisontellt. jobbigt o flytta runt när man vill ha skiten i bokstavsordning.
Go to Top of Page

Loopen
Member

621 Posts

Posted - 2004/11/25 :  21:12:41  Show Profile Send Loopen a Private Message
Tackar...

Hyllan är bara att rita av och man kan ju justera storleken efter behov. Den består ju bara av en överhylla som är lite större, två sidor och en bottendel som är något mindre än toppen. Bakstycket är en vanlig skiva men kan fås i ekfanér till merkostnad. Två ben som även dessa naturligtvis designas själv. Hyllorna är ganska tjocka men fasade i framkant för att se tunnare ut. De bakre benen behövs ju inte då den står mot väggen och är fäst med två skruvar. Man kan tänka på att kolla hur höga golvlisterna är och lägga på en cm eller två på benen. Allt är gjort i massiv ek och färdigoljad.

Jag har köpt hyllan av Frahms Snickeri i Göteborg.
http://www.frahmsnickeri.o.se/

Hälsa Roland från mig och faxa en ritning så får man en offert.

Jag har lite svårt att ge ett exakt pris men den hamnar under 4000:- lite beroende på bakstycke, storlek och förhandling

Detta är ett riktigt bra pris för en möbel som man blir ensam om och som blir så som man vill ha den.

Rita lite som du vill ha den så blir den ju unik....

Mvh. Kim (Loopen)
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.66 sekunder. Snitz Forums 2000