Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2004/10/20 : 17:23:29
|
Kärt barn har nog flera namn? vad vet jag
Jag letar iallafall efter en tunn, under 10mm, och lång, över 500mm, svanhals eller vad det nu kan heta Förr i tiden var ju var och varannan lampa med "hals"!?!?
Så här ser ELFAs tjocka & korta modell ut,
Någon som vet var jag bör leta?
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
UrSv
Member
2786 Posts |
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2004/10/20 : 17:58:46
|
mace: Har jag skrotkartongen kvar med alla "svanhalsar" i så kan du få ett gäng helt gratis + frakt :-) Har nämligen slaktat en del microfoner från amatörradio under 30 års tid! Kan hända att den blev slängt i flytten, ska kolla när jag kommer hem efter jobbet. ps, några "papphögtalare" kvar ????? polarna frågar :-) får inte ge bort mina för hustrun. |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2004/10/20 : 20:45:20
|
UrSv, Numera är jag ju "lokal" i Ängelholm
reeltoreel, Skulle vara finemang om du hittar ngt i gömorna quote: får inte ge bort mina för hustrun
Alla är tyvvär slut |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2004/10/20 : 21:46:25
|
Mace: Finner inte någon kartong här hemma ( efter ca:2 timmars letande i garaget å på vinden. Min kära hustru(ja ! hon som älskar pappkartonger)drog sig till minnes att jag ev, gav bort en del elektronikskrot till min käre broder. Han svarar inte i telefon kväll så jag återkommer i morgon.
|
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
Fisksmisk ola
Member
1763 Posts |
Posted - 2004/10/20 : 23:58:29
|
På Jam har de en som är 50cm. |
Euroline - T-Amp - DIY |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2004/10/21 : 09:40:45
|
mace: Fick tag i brodern sent igår kväll, tyvärr så hade han inte ett smack kvar av innehållet i den lådan :-( |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2004/10/21 : 10:35:44
|
Ett stort tack för hjälpen
Kan bara inte hjälpa att undra vad Du har emot sångare quote: Har nämligen slaktat en del microfoner
M |
Mr 500! |
|
|
php
Member
237 Posts |
Posted - 2004/10/21 : 22:51:03
|
Jag har en sådan svanhals på en längd av ca 40-50cm som är från en gammal "kartläsarlampar" till bilar. Var nog Hella som tillverkade dem, någon försjäljare av biltillbehör kanske har dem?
Kammade tyvärr noll i Biltemas webbshop -- hade bara en liten fjuttig modell ;( |
www.skivatbrod.com |
|
|
|
Topic |
|