HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Vilken grym högtalare...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

trango
Member

360 Posts

Posted - 2004/10/15 :  20:47:13  Show Profile Send trango a Private Message
...HFSL egentligen är...

Förstår att ni börjar bli less på allt tjat om hur bra HFSL är men jag fick igång mina ikväll och jag måste få instämma i lovorden...

Jag byggde dem mest för att ha något kul att göra och för att få en känsla för vad man kan snickra ihop hemma i garaget. Men jag tror jag måste erkänna att trots att mina förväntningar var högt ställda överträffade HFSL allt vad jag väntat mig!


Tack alla ni som har utvecklat HFSL!!!

Nästa projekt, PASS F4

Mattias
Member

1671 Posts

Posted - 2004/10/15 :  21:07:14  Show Profile Send Mattias a Private Message

Trevligt! Fick möjligheten att lyssna till dem ordentligt för några helger sedan och själv är jag inte annat än imponerad

/Mattias
Go to Top of Page

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2004/10/15 :  21:18:38  Show Profile Send Haakan a Private Message
alltså om man synar dom i sömmarna, så kan man hitta lite småsaker...men vid normala volymer tycker jag att det inte finns nåt för dom pengarna som spelar lika bra..

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Go to Top of Page

trango
Member

360 Posts

Posted - 2004/10/15 :  21:44:04  Show Profile Send trango a Private Message

Du har helt rätt Haakan, visst finns det skavanker (vilken högtalare har inte det?), men för det priset får man ju faktiskt något som går att leva med, jag kommer att vara nöjd med HFSL till ekonomin tillåter ett par SF Cremona Auditor eller en seriösare DIY. Grymt kul!

Nästa projekt, PASS F4
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000