Author |
Topic |
John
Member
583 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 13:07:28
|
Boergars: Har samma erfarenhet! Också egen fjärr och telefon (säkrast så, det är så jobbigt när bekanta ringer för att de blivit uppringda tiiidigt en lördag...)
Kan väl också säga att jag blivit begåvad med ett typiskt sladd-barn. Dra ur sladdar från väggutaget är ju skitskoj, och helfestligt busigt! Att stoppa in handen (bara än så länge!) i videon verkar ju också småtrevligt. Min sambo hävdar att barn SKA få pilla och grejja med alla saker i hemmet, även stereon. Ja... jo, håller ju med, men.... hm... oj, oj, oj.
Är man dum som vill ha stativhögtalare?
/en john med mkt stabila golvare |
Hörlursfrilla! |
|
|
Creative Audio
Member
2547 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 13:28:04
|
Har upplevt samma saker (som farfar) Sebastia 2½ äällllssskar att pilla på alla apparater som lyser. Detta gick bra enda tills han kom åt (snurrade) på volymknappen.... ^ idag pillar han inte på "farfar´s" apparater !! |
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
http://www.creative-audio.se |
Edited by - Creative Audio on 2004/10/01 13:28:49 |
|
|
HJ
Member
799 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 21:16:15
|
från Boergars
quote: Mamma pratar i telefon och pappa zappar...
I rest my case
Ha det /HJ |
"So here I am once more..."
|
|
|
Sakeo
Member
60 Posts |
Posted - 2004/10/01 : 21:21:52
|
Jag har 2 barn en 18 månaders tjej och en 2 månaders kille,, Jag köpte ett nytt försteg primare pre30 och en kina cd-spelare esound cd5, så här säljs det bara för att få råd med bättre prylar :-) |
/johan |
Edited by - Sakeo on 2004/10/01 21:22:24 |
|
|
Topic |
|