HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nån som testat Canton rc-l med gallret PÅ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mje1
Member

500 Posts

Posted - 2004/09/18 :  20:07:20  Show Profile
...Kan förnärvarande inte testa frontgallret då jag sitter utan cd för tillfället. Är det nån som kör sina rc-l med gallret av perforerad plåt? Man kan tycka att det borde strypa ganska mycket så som det är utformat,bara massa småhål?

Här kan man skriva något ordspråk som någon annan har hittat på. Coolt...

Resolution
Member

158 Posts

Posted - 2004/09/18 :  20:13:17  Show Profile  Visit Resolution's Homepage Send Resolution a Private Message
Jag hade RC-L för ett par år sedan och upplevde en ganska stor skillnad med gallret av.. Lite mer detaljer och "luft".. Mer närhet och tajtare samtidigt.

"In my mind, I'm already gone"
Go to Top of Page

Lt Andersson
Member

600 Posts

Posted - 2004/09/18 :  20:19:33  Show Profile Send Lt Andersson a Private Message
En kompis har ett par RC-L och det låter inget vidare med skydden på. Han tycker att det är helt uteslutet att ha skydden på men jag tycker att det duger vid slölyssning men sitter du i sweetspot ska skydden vara avmonterade.

Musiclover!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000