HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Micro-stereo
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

John
Member

583 Posts

Posted - 2004/09/15 :  12:31:50  Show Profile Send John a Private Message
***om detta anses OT så tar jag självklart bort direkt!***

Är som rubriken antyder på jakt efter en microanläggning i de allra lägsta prisklasserna, runt tusenlappen. Undrar om nån vet om någon sådan som är utrustad med ingångar så att man kan ansluta t.ex. cd-spelare eller teve?

/undrar en john

Hörlursfrilla!

Unkan
Member

119 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:34:52  Show Profile  Visit Unkan's Homepage Send Unkan a Private Message
Har haft bra erfarenheter av JVC's anläggningar. Bra kvalitet och de anslutningar man kan begära för de pengarna. Den som står i "föräldrahemmet" har hängt med i åtskilliga år. Till skillnad från "min första stereo", en sanyo, som gick sönder två ggr under garantitiden...

//Mvh. Daniel
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:47:26  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
http://www.hifiklubben.se/iz.asp?id=3|p|149|149|1027|pdetail
Har aldrig själv hört den men kritikerna öser lovord över den.
Funderar på att låta en sådan övervintra hos mig



edit:infogade bild.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor

Edited by - akktustakki on 2004/09/15 13:54:09
Go to Top of Page

HLindgren
Member

1143 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:54:43  Show Profile  Visit HLindgren's Homepage Send HLindgren a Private Message
Köpte en JVC microstereo åt fd flickvännen , helt ok ljud i den. Inte så burkigt som det kan vara i en del andra märken.

HenrikL
Om det inte går att laga med silvertejp så är det trasigt :-P
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:56:19  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Vet varför inte länken inte funkar, men om du går in på hifiklubbens sida www.hifiklubben.se och letar upp denna produkt så kan du läsa mer. Denon D-M31 heter den.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

Sudden
Member

475 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:56:47  Show Profile Send Sudden a Private Message
Köp en Tivoli!

/John
Go to Top of Page

John
Member

583 Posts

Posted - 2004/09/15 :  14:21:54  Show Profile Send John a Private Message
Tackar för alla svar!

Ja, en tivoli, det hade vart nåt det! Kanske en sådan, om man hittar nån beggad, åsså en gammal cd-spelare i skåpet under! Hm...

Den däringa denonen ligger lite över budget, dessvärre. Hade varit kalas annars! Ska användas till att spela barnvisor i sagorummet, kan tilläggas.

Såg en Sony micro på magasinet. Nån som vet nåt om dom?

mvh
/en john med små behov

Hörlursfrilla!
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2004/09/15 :  15:29:36  Show Profile Send Blue a Private Message
Jag såg en Sanyo (tror jag) microanläggning på Euronics för blotta 1000 spänn. Den såg trevlig ut, men jag tvivlar ju på att den låter lika bra som Denons lilla guldkalv. (Ja, jag har hört denna Denon, låter fantastiskt med tanke på priset och storleken, och så är den ju så härligt feminint söt...).

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000