HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Cloetta center med dålig akustik
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dre
Member

98 Posts

Posted - 2004/09/04 :  23:59:09  Show Profile Send Dre a Private Message
Hej
Har precis lämmnat Lasse W invignings konsert på nya hallen i Linköping och vilken besvikelse

Allt såg så kul ut. Äntligen en stor arena här men efter ett par ord ur hans mun tittade jag och min fru bara på varann. Vad sjöng han, kunde ej höra, det var bara bumligt. Som att lyssna när grannar spelar.

Då började jag att titta runt och hjälp... betongtak utan dämpning och väggen bakom scen bara betong. Vad i, så kan man väl inte göra.

Hoppas att de har glömt att fixa akustiken och att det är på gång.

Så om du skall köpa biljetter ditt nån gång fixa parkett där kunde man höra texten iallefall.

Mattias
Member

1671 Posts

Posted - 2004/09/05 :  09:44:31  Show Profile Send Mattias a Private Message

Vart ligger Cloetta Center i Linköping?

Hur var konserten i övrigt. Det var han solo på gitarr eller?
Här i Örebro kommer han spela på Conventum. Tjejen vill gå och se Lars Winterdäck

Mvh Mattias
Go to Top of Page

Dre
Member

98 Posts

Posted - 2004/09/05 :  20:35:09  Show Profile Send Dre a Private Message
Cloetta center ligger brevid stångebro hallen och är landets tredje eller fjärde största hall. LHC ska spela där.

Hovet var med tyvärr. När han sjöng själv kunde man höra vad han "sa" men när det blev fler instrument blev det förjävligt. OBS gillar hovet men det fungerade ej i hallen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000