HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Phönix Klangsäulen?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2002/09/30 :  10:50:18  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Hittade nyss hit till forumet och tänkte passa på att ställe en liten fråga till alla Er här...

Är det någon som har någon erfarenhet av Phönix Klangsäulens rundspridande högtalare? Kan dessa rekommenderas? Om så är fallet: varför? Om så inte är fallet: varför inte?

Har haft lite funderingar kring dem (tycker de verkar intressanta) men har inte hört något omdöme om dem (utom deras egna lovord på hemsidan...)

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2002/09/30 :  14:07:55  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Har faktiskt inte hört talas om dessa. Har du adressen? MvhKristofer
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2002/09/30 :  14:22:59  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message


www.klubben.net kanske det är som har dessa?

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2002/10/01 :  12:45:14  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Klubben har haft dem beskrivna på sin hemsida men de verkar ha fallit bort i och med en uppdatering av sidan. Jag har kontaktat klubben och fått svar att det i princip bara är att boka en tid så kan jag komma och provlyssna, bara det att det ligger i Stockholm och jag bor i Kalmar... Så det är inte gjort i en handvändning... Min förhoppning var att någon på forumet hade provlyssnat eller kanske ännu bättre ägde ett par och kunde ge mig en recension...

Adressen till Phönix egen hemsida är: http://www.phoenix-klangsaeulen.com/ om det är någon som vill kika in där...

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000