HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 HIFI-se(-hör) värdheter i Göteborg ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pix
200.000-klubben

4164 Posts

Posted - 2004/09/04 :  14:45:07  Show Profile Send pix a Private Message
Hej
Jag skall till Göteborg (Mölndal) på kurs de 14-16/9.
Och skulle vilja ha lite tipps var man vänder sig kvällstid för att kolla in lite HIFI ?
Jag inser att ni andra är på väg hem från Akenmässan (helgen innan) men jag har en bit att åka och det känns lite jobbigt att fara fram och tillbaka .
Så förutom Arken, vilka är de bästa butikerna el. likn. som bjuder på en lysningsstund.
Är det något annat man bör kolla in när man är i Hifihuvudstaden ?
/Pix

"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.

Gebex
Member

884 Posts

Posted - 2004/09/04 :  14:54:05  Show Profile Send Gebex a Private Message
Om du kommer loss innan 18.00 så bör du besöka HiFi-stället, Åhgrens och Mårten Design. Jag tror dock att du måste boka besöket på MD.

Om du sker en upplevelse så kan du också besöka Radiolagret och låta den långe av de två bröderna dema något för dig och sedan inleda en diskussion med honom om HiFi (kablar och kabellängd är ett litet tips på ett skojigt samtal).
Go to Top of Page

teflon
Semester på egen begäran

129 Posts

Posted - 2004/09/04 :  15:20:56  Show Profile Send teflon a Private Message
HiFi-stället är alltid intressant. Låg dessutom farligt nära min f.d. arbetsplats, dörren intill. :) Där har man uppställt t.ex. Dynaudios Evidence, samma Sonus Faber som Bjorn hade hemma hos sig ett tag m.m. Fast jag vet inte hur pigg Anders är på att låta folk lyssna på värstingprylarna.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000