Så vitt jag vet har det inte varit några driftstörningar de senaste dagarna. Testa att rensa alla cookies och tidigare internetfiler för att se om det blir någon förändring.
Mvh // Mattias S
Anläggning: imac 27" - Audirvana Plus - Supra usb cable - Resonessence Labs Concero HP DSD hörlursförstärkare / dac - B&W P7 Wireless
Skitskumt men nu har jag testat systemåterställning, diskrensning, avstängning av alla brandväggar, cookiespärrar osv utan positivt resultat. Har även provat att byta webläsare till netscape men det fungerar inte ändå. Går inte att pinga i dos-kommandotolken heller.
Dahlberg: Har inte din routern en brandvägg då? Har varit med om att min router har spökat nån gång för mig med liknade fel ochdå var det brandväggen som börjat strypa sidor som den själv ville. Kanske räcker med en omstart eller en reset på den.=)
Min router blir överhettad (?) och strulig någon gång i månaden, så då är det bara att rycka ur sladden och låta den svalna en stund, så funkar den som den ska igen! DHCP Renew-knappen på http://192.168.0.1 kan vara bra att trycka på lite då och då också. Fast det där är säkert olika från maskin till maskin.