HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifi-mässa i Helsingfors 18-19:e sept?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Zombie
Member

2502 Posts

Posted - 2004/09/01 :  16:37:54  Show Profile Send Zombie a Private Message
Någon som har mer info?
Mvh
t

Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket

johan_l
Starting Member

1 Posts

Posted - 2004/09/17 :  08:38:47  Show Profile Send johan_l a Private Message
jag vet att jag är lite sent ute men här är lite info. Mässan ordnas på SAS Radission hotellet i centrum av Helsingfors. Öppet lördag o söndag 18-19.9 10-18, inträde 10€. På mässan presenteras traditionell 2-kanals hifi, hemmabio och endel billjud.

Edited by - johan_l on 2004/09/17 08:40:24
Go to Top of Page

MikaF
Member

146 Posts

Posted - 2004/09/17 :  08:53:44  Show Profile Send MikaF a Private Message
Det är en mycket välordnad mässa med alla rum från källarplan till vån 4 bokad för hifi. På vån 5-6 kan man bo. Hotellet är mycket bra. Arrangör är finska hifitidningen. Mycket teknikintresserad och kunnig publik och fin stämning!

/M

Driver Top HiFi
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2004/09/17 :  09:03:40  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
Satan i gaten, jag är i Lahti den helgen, jag ska se om jag kan hitta en bus intill Helsinki på söndagen jag.
Kul.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000