HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Varför raderar anonyma moderatorer inlägg i smyg?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2004/08/03 :  09:31:50  Show Profile Send n0p a Private Message
Är jag den enda på detta forum som blivit censurerad den senaste tiden? Detta skedde utan att jag fick något klagomål/notifiering/anmärkning?

Igårkväll postade jag ett inlägg i den här tråden http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=31282 där jag kortfattat skrev att att nyheten var väldigt kortfattad och otydlig. Samt att jag inte hittade någon information på den sida om nyheten som det länkades till.

Man blir ju minst sagt förbannad och besviken när man ser att det finns moderatorer som går in och raderar inlägg i en tråd och inte vilja stå för detta utan gör det helt anonymt.


Exit Planet Dust

Edited by - n0p on 2004/08/03 09:33:41

mje1
Member

500 Posts

Posted - 2004/08/03 :  10:45:01  Show Profile
Jag har blivit censurerad,dock alltid officiellt. Om de bara raderar ett inlägg anonymt så undrar jag isåfall vad vi har moderatorer till.Förtroendet faller ju pladask om vi inte vet vad som är borta,ingen tråd skulle bli "äkta"...Låter skumt.

Här kan man skriva något ordspråk som någon annan har hittat på. Coolt...
Go to Top of Page

Kajsa
Mrs Doubtfire

284 Posts

Posted - 2004/08/03 :  10:48:27  Show Profile Send Kajsa a Private Message
Ett tekniskt fel?
Man kan ju hoppas på det i alla fall, jag anser att raderingar måste redovisas på något sätt.

Farbror Kjell alias Kajsa
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/08/03 :  13:52:42  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Hej n0p,

misstag av mig, jag skulle skickat Pm'et som ligger ½-skrivet till dig samtidigt som jag gjorde fixen i morses. Det var under nyheter som du förde en diskussion och när det var uppklarat fixade jag till tråden.

Skickar PM'et nu istället.

Vänligen, Per

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000