HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Canton Le103?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Altair
Member

79 Posts

Posted - 2004/07/11 :  16:29:04  Show Profile  Visit Altair's Homepage Send Altair a Private Message
Hej. Jag är intresserad av att köpa ett par Canton LE 103 och undrar nu hur dom är och om ni tror att de passar mig?. Jag har en Onkyo A-8037 förstärkare och rummet som jag ska placera högtalarna i är ungefär 4x4m stort. Kravet på högtalarna är ett varmt/mjukt ljud som passar till all sorts musik men framför allt rock/pop. Är inte intresserad av mycket effekt utan ett par hyllhögtalare som spelar kvalitativt. Tror ni att jag blir nöjd med ett par Canton LE 103, om inte - TIPS?

Baltazar
Member

887 Posts

Posted - 2004/07/11 :  16:31:28  Show Profile Send Baltazar a Private Message
Nu vet inte jag vad just dom(LE103) kostar och vad du är beredd att betala men Quad 12l är en mycket kompetent och extremt prisvärd högtalare. Kostar 5000:-

Den stämmer fö. väl in på dina önskemål då den är mjuk men samtidigt öppen och detaljerad samt duktig på bas.

Sök lite här på forumet för mer info.

Mvh



Edited by - Baltazar on 2004/07/11 16:34:04
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000