HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Ny CD med DYYYYYYYP BASS !!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MONTANA
Member

534 Posts

Posted - 2004/07/10 :  18:43:11  Show Profile  Visit MONTANA's Homepage Send MONTANA a Private Message
Fikk akkurat den helt nylig utgitte CD'en KARUNESH - Call Of The Mystic - i posten på bestilling fra USA. Nydelig, mystisk, melodiøs og avslappende instrumentalmusikk influert av vakre, melankolske toner fra Asia. Meget bra innspilling med spennende instrumentering, så som sitar, sarod, indisk fiolin, tibetanske og kinesiske instrumenter, bjeller etc.

Og DYYYYYYYYYYPBASSEN er noe av det heftigste jeg noen gang har opplevd. Jeg sier "opplevd" fordi mye av bassinformasjonen føles på kroppen mer enn den høres, ved en skjelvende luft i rommet og ved at gulv og vegger rister - KRAFTIG. Dette MÅ da være bassinformasjon ned mot - og under - 20 Hz??

Anbefaler denne CD'en til alle som har en svakhet for vakker, Asia-inspirert instrumentalmusikk - SPESIELT til de som i tillegg har full-range høyttalere i sitt system.

Mvh Morten
Mitt system:

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30505

HighEnd - MONTANA - PBN OLYMPIA - GRAND PRIX AUDIO - EMM Labs - kontakt@highend.no / www.highend.no / www.pbnaudio.com / www.grandprixaudio.com /
www.emmlabs.com
System: MONTANA KAS2 - PBN OLYMPIA EB-SA2 - PBN OLYMPIA-LX/CPS - GRAND PRIX AUDIO Monaco - EMM Labs DAC2X http://www.highend.no
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000