HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vi borde ha en "hall of shame"....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2004/07/09 :  13:20:13  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
rowa:
Tanken slog mig inte...
Tog bort den...
F'låt...

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2004/07/10 :  10:11:59  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Detta är väl också i dyraste laget kanske http://www2.blocket.se/view/2919501.htm?l=0&c=1&city=0
Har nog köpt någe annat för 15 lök.

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

rauta74
Starting Member

34 Posts

Posted - 2004/07/14 :  18:13:09  Show Profile Send rauta74 a Private Message
Den här går inte av för hackor.....

http://www2.blocket.se/view/2946078.htm?l=0&c=1&city=0
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2004/07/14 :  18:21:57  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Va synd att han inte hade någon högtalarkabel ! Annars hade jag nog slagit till :-)

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

UnholyRishna
Member

409 Posts

Posted - 2004/07/14 :  18:34:36  Show Profile Send UnholyRishna a Private Message
Båda ovanstående är ju helt vansinniga! Men i störst utsträckning den som begär FEMTONTUSEN för de grejorna. Får ju finnas gränser
Men det e klart, Förstärkaren lämnar ju 750 watt!!
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/07/14 :  19:13:09  Show Profile Send Ayn a Private Message
Denna annons ligger nog på gränsen också. Alla som snackar om hur många Watt en högtalare "ligger på" som mått på hur bra de är borde nog läsa på lite grann.
http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=21318

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

VR-8
Member

420 Posts

Posted - 2004/07/14 :  20:36:18  Show Profile  Visit VR-8's Homepage Send VR-8 a Private Message
Personligen tycker jag att dessa "påhopp" av privatpersoner inte är ok. Har ni som hänvisat till dessa länkar talat om att ni skrivit detta på Hififorum.nu? Visst man får tycka vad man vill men jag tycker att dessa inlägg är helt meningslösa eftersom privatpersonen ifråga inte har fått "försvara" sig. Den privatpersonen kanske är nybörjare och det finns det många av på Hff. Alla besitter ju inte era kunskaper om hi-fi........................

Edit:tillägg

Numera stereolös och kommer så att vara en bra tid framöver.....tack och hejdå!

Edited by - VR-8 on 2004/07/14 20:39:47
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/07/14 :  21:26:40  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Jag inser att VR-8 har helt rätt. Ska vi låta tråden självdö? Jag kan låsa om ni vill men jag tror det funkar lika bra om vi skojar om nåt annat i stället. OK?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2004/07/14 :  21:28:09  Show Profile Send Cyber a Private Message
Lås tråd, inget att tveka om!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/07/14 :  23:43:36  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Okej, då stänger vi butiken!
§.9 Påhopp
Att skriva om en person i nedsättande ordalag tolereras
inte, oavsett om det gäller en medlem på HiFiForum.nu eller ej.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Edited by - Bernt Jansson on 2004/07/15 00:00:37
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000