HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Vi välkomnar Micke Y som moderator!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/06/03 :  21:37:48  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Vi har glädjen att presentera Micke Y som skribent och moderator på HiFiForum.nu!

Micke kommer att fokusera på att skriva artiklar och alla som läst hans "HiFi-kokbok" vet att vi kan förvänta oss många roliga lästimmar från Mickes penna.
Det glädjer oss verkligen att Micke vill komma in och hjälpa oss!

Så här skriver Micke om sig själv:
quote:
Jag heter Micke och har verkat här på forumet sedan ganska lång tid tillbaka. Jag bor i Stockholm och är nog mest känd för "Kokboken" här. Den och liknande arbeten typ produktrecensioner, kåserier, och så vidare kommer att vara mitt bidrag här på forumet i framtiden, flera ligger redan i röret så håll ögonen öppna på artikelsidan.

Micke


Hjälp oss nu att välkommna Micke riktigt ordentligt i sin nya roll här hos oss!

Vänligen,
Per Adelsson
Admin HiFiForum.nu

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/06/03 :  21:42:27  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Härligt att se, Micke! Skönt att du hjälper till att driva och bidraga aktivt till HifiForum.nu!


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/06/03 :  23:11:01  Show Profile Send Ayn a Private Message
Välkommen Micke! Om resten blir i samma stil som kokboken så är det bara att se fram emot de kommande alstren.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/06/04 :  12:25:16  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Kul!!!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Sony
Member

393 Posts

Posted - 2004/06/04 :  14:12:14  Show Profile  Visit Sony's Homepage Send Sony a Private Message
Roligt! Ser redan fram emot fler av dina välskrivna alster!

www.linnforum.se
Go to Top of Page

vole
Member

515 Posts

Posted - 2004/06/04 :  14:45:56  Show Profile Send vole a Private Message
Kul !! Efter att ha läst Mickes "Hifi-kokbok" meddelade jag honom att det vara personer som honom man vill möta i en hifi butik. Med den goda formulering du har i ditt skrivande, kan det bara bli god läsning i fortsättningen.

Ser fram emot kommande artiklar !

All strävan efter liv, leder till lidande !

"Why keep asking questions when your head is full"


Go to Top of Page

Dan Brickman
Member

1179 Posts

Posted - 2004/06/04 :  15:07:46  Show Profile Send Dan Brickman a Private Message
Här känns det som om "rätt man på rätt plats" har sitt berättigande. Lycka till.


"My mistress eyes is nothing like the sun
Go to Top of Page

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2004/06/04 :  16:02:32  Show Profile Send Neodynium a Private Message
Välkommen!!
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2004/06/04 :  16:08:05  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Välkommen!! Kul läsning.

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Marcus_editor
Ej medlem längre

192 Posts

Posted - 2004/06/04 :  17:06:10  Show Profile Send Marcus_editor a Private Message
Trevligt!!
Go to Top of Page

Smallsuper_man
Member

604 Posts

Posted - 2004/06/04 :  17:31:39  Show Profile  Visit Smallsuper_man's Homepage Send Smallsuper_man a Private Message
Välkommen Micke!
Äntligen kommer det att finnas nånting vettigt att läsa på denhära sidan!

-you don't know what you got until it's gone-

Hemma hos Peter
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=29813
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2004/06/05 :  02:26:26  Show Profile Send Cyber a Private Message
Lycka till Micke_Y
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2004/06/09 :  10:44:29  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Tack alla.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.7 sekunder. Snitz Forums 2000