HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Meddelande - epkpeng slutar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2004/05/26 :  22:16:47  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Efter 2 år på HifiForum.nu har jag bestämt mig för att sluta som ägare, admin och moderator.

Mina 2 senaste år har handlat mycket om HifiForum.nu. Till detta har jag ett dagtidsjobb samt Engelholm Audio. Jag har dessvärre upplevt en större och större tidsåtgång för HifiForum.nu’s del och mindre och mindre åt bl.a. Engelholm Audio, fritid, gitarrandet, golfandet och det där andra som kallas ”att ha ett liv”. Dags att lämna över.
Engelholm Audio har fått ökad uppmärksamhet och fler och fler kunder hör av sig. Något jag vill ta vara på och ge bästa tänkbara service.

Mitt jobb som moderator och, nu på sistonde även, ägare/admin har varit stimulerande och givande på många sätt. Att jobba med Per "Pac" har varit och är suveränt. Tack för det du lärt mig - fan vad kul vi haft!

Självklart har där funnits en del ”sveda och verk” och långa nätter beroende på HifiForum.nu men det är ju aldrig medvind konstant i 2 år heller.

Jag vill passa på att trycka på en styrka med hififorum.nu – ”hifiträffar” eller ”gemenskap”. Själv är jag med i ASO och det är verkligt trevlig att träffas, snacka och utbyta erfarenheter! En grupp som inte uppstått utan HifiForum.nu.

Jag kommer att terminera ”epkpeng” (Pac byter lösenord). Jag kommer finnas kvar på forat i form av EngelholmAudio och skall försöka hinna med att bidra genom den användaren. En självklarhet är att PM till epkpeng inte kommer kunna läsas, kanske är bäst att förtydliga.

Till min stora glädje fortsätter Pac driva HifiForum.nu. Ett faktum som värmer mig då jag vet att HifiForum.nu kommer skötas mycket likt hur jag själv vill. Det är min fulla övertygelse att det är detta forat som gäller nu och i framtiden.

Jag slutar med ett leende på läpparna, lyfter på hatten och tackar Er för det förtroendet som jag känner att jag fått under mina 2 år bakom spakarna.

Tack Pac, Bernt, Zalve, Pesa, CH, Neo och resten av de 4300 pers’en!

Vi möts i trådarna, men absolut inte i blå text!

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio

Gebex
Member

884 Posts

Posted - 2004/05/26 :  22:22:15  Show Profile Send Gebex a Private Message
Tack för denna tid . Jag hoppas att du kommer vara mycket aktiv i diskussionerna även i framtiden.

Jag är säker på att de andra moderatorerna driver det hela vidare i samma goda anda.
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2004/05/26 :  22:23:07  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
Tråkigt att läsa men har all förståelse för ditt beslut och hoppas att få se vad som händer nu när du ev får lite mer tid över till ditt företag också! Lycka till!

Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2004/05/26 :  22:28:56  Show Profile Send hal a Private Message
Önskar dig lyckat till, hoppas nu att du får mer tid för ditt företag.
Måste ge dig en eloge för den vänlighet och hjälpsamhet som genomsyrat de flesta av dina inlägg och modereringar här.
Tack för all den tid du offrat här för vår skull.
Ser fram emot många nya inlägg från dig som vanlig medlem.
Tack igen !

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

Dazzin
Member

989 Posts

Posted - 2004/05/26 :  23:14:01  Show Profile  Visit Dazzin's Homepage Send Dazzin a Private Message
Det har varit kul att se dig här på forumet i form at Admin, men även i form av moderator.

Du är lugn, jordnära och kan diskutera saker på ett vettigt sätt, en bra förebild - det är den bild jag fått av dig är på forumet. Det är positivt och det får du ta med sig. (som Tommy Söderberg säger )

Lycka till med det du kommer ägna din energi åt, det glädjer mig att Engelholm Audio växer - har handlat av dig där en gång, och kommer med all säkerhet göra det snart igen. Samt mina nära och kära som är på g med ett par kloner.

Ha det så bra, och lycka till nu!

Med vänliga hälsningar Daniel

Info om min anläggning och lite bilder samt mitt xls-bygge...

Edited by - Dazzin on 2004/05/26 23:14:34
Go to Top of Page

Mullansson
Member

211 Posts

Posted - 2004/05/26 :  23:25:44  Show Profile Send Mullansson a Private Message
Tack själv. Framför allt med bidragandet till den suveräna forumhögtalaren HFLS-1 som nu verkar stå i var och varannat vardagsrum, så även i mitt.

Lycka till med Eng. Audio.

mvh Mullansson
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2004/05/27 :  00:07:07  Show Profile Send Bravo a Private Message
Tack för den tid som varit, två år i hetluften på fritiden är en lång tid. Lycka till med "livet"!

Bravo
Go to Top of Page

edison
N.A.udiophile

2529 Posts

Posted - 2004/05/27 :  00:12:24  Show Profile Send edison a Private Message
Tack Ekpengen!
Har ju inte själv haft nöjet/äran/nödvändigheten att dsikutera personligen med dej under min korta tid här, men jag kan ju bara försöka föreställa mej det jobb du lagt ner som ägare/mod/adm etc...inte lite det!

Får väl passa på att önska de övriga i skaran som drivit och driver forumet allt gott i deras jobb med att köra vidare, med oss alla "vanliga" hifinissar i glatt släptåg...
Ja, förresten, vi drar ju allihop forumet framåt, men "guidning och support" måste ju till och själva forumsdriften är vi ju helt beroende av att någon ägnar sej åt!

SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300
(Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad.
Go to Top of Page

Mr Ekan
Member

825 Posts

Posted - 2004/05/27 :  01:04:24  Show Profile Send Mr Ekan a Private Message
Lycka till med framtiden och högtalarknåpandet Pär! Får instämma med föregående talare. Du har alltid haft en vettig och sansad ton här på forumet när stollar som en annan löpt amok .

MVH Ekan

Erik Andersson for president!
Go to Top of Page

markih
LTS Göteborg

963 Posts

Posted - 2004/05/27 :  06:12:39  Show Profile Send markih a Private Message
Lycka till!!

markih

Edited by - markih on 2004/05/27 06:14:49
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2004/05/27 :  09:04:08  Show Profile Send Larsho a Private Message
Det är bara att instämma i kören du har gjort ett mkt
bra jobb Pär och vi hoppas få läsa en hel del intressant från
dig även i fortsättningen, lycka till med golfandet

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2004/05/27 :  09:20:04  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Ha de gött på golfbanan nu Pär, men glöm för allt i världen inte bort oss.

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2004/05/27 :  10:10:37  Show Profile Send cittroman a Private Message
Lycka till!

Ha det /// Mattias

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)

Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2004/05/27 :  11:29:13  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Instämmer i kören och hoppas att Engelholm Audio kommer att gå bra det med för utom golfen. Mvh Kristofer
Go to Top of Page

patst577
Member

409 Posts

Posted - 2004/05/27 :  12:00:54  Show Profile Send patst577 a Private Message
Lycka till och tack för att det här har blivit stället att vara på internet!

Dessutom, tack för möligheten till att bygga HFLS-1!

Ha det bra!
Patrik

/Patrik
Go to Top of Page

masur
Member

159 Posts

Posted - 2004/05/27 :  12:07:14  Show Profile Send masur a Private Message
Lycka till!
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7379 Posts

Posted - 2004/05/27 :  12:46:19  Show Profile Send FBK a Private Message
Lycka till ekpeng, du och Pac har gjort ett bra jobb sen ni tog över detta forum, det skall ni veta

Mvh Per

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2004/05/27 :  14:19:52  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Tack för att du tagit dig tid "att hålla oss i hampan". Lycka till med butiken.

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2004/05/27 :  15:26:01  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Tråkigt men jag förstår dig...

Lycka till med allt annat som du tänker ta dig för här i livet

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

C-Quence
Member

553 Posts

Posted - 2004/05/27 :  15:54:13  Show Profile Send C-Quence a Private Message
Lycka till och njut av det där man brukar kalla för "att ha ett liv".
Go to Top of Page

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2004/05/27 :  18:03:22  Show Profile Send Snutten a Private Message
Tack för det jobb som du lagt ned på forumet, många uppskattar forumet, inte minst jag själv. Lycka till!
Go to Top of Page

Mathias_J
Member

214 Posts

Posted - 2004/05/27 :  19:03:22  Show Profile Send Mathias_J a Private Message
Jag kan inte säga annat än att du har gjort ett väldigt bra jobb under min tid här. Lycka till med E-Audio!
Go to Top of Page

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2004/05/27 :  20:21:06  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Instämmer med alla föregående. Tack för denna tid och önskar dig lycka till vidare.

"Livet är det som
händer medan du gör upp andra planer"
John Lennon

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2004/05/27 :  20:41:34  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Kör hårt !
och

Ha det BÄST !

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2004/05/27 :  21:12:01  Show Profile Send K-man a Private Message
Kan inte göra annat än att stämma in med övriga, gott jobbat! Lycka till med framtida satsningar så fortsätter vi synas i hifibaljan!

Vänligen
K-man
Go to Top of Page

mr. Triatic
Member

1476 Posts

Posted - 2004/05/27 :  21:48:53  Show Profile Send mr. Triatic a Private Message
Lycka till!!

Livet är för kort för mono
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000